Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy

The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading c...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автори: Gonchar, V., Kalinin, O.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-109331
record_format dspace
spelling irk-123456789-1093312016-11-25T03:02:42Z Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy Gonchar, V. Kalinin, O. Marketing The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading corporations were described. The problems and prospects of the business strategy of extensive growth and diversification were made. У статті було проаналізовано важливість мар- кетингу для досягнення сталого розвитку бізнесу, головні стратегії внутрішнього розвитку маркетингу та його рівні розвитку, досягнення конкурентних переваг та головні напрями маркетингового менеджменту. Надано приклади маркетингових стратегій провідних світових корпорацій. Розглянуто проблеми та перспективи стратегій екстенсивного росту бізнесу та його диверсифікації. В статье были проанализированы важность маркетинга для достижения устойчивого развития бизнеса, главные стратегии внутреннего развития маркетинга и его уровни развития, достижения конкурентных преимуществ и главные направления маркетингового менеджмента. Даны примеры маркетинговых стратегий ведущих мировых корпораций. Рассмотрены проблемы и перспективы стратегий экстенсивного роста бизнеса и его диверсификации. 2015 Article Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331 339.138+658.8 en Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language English
topic Marketing
Marketing
spellingShingle Marketing
Marketing
Gonchar, V.
Kalinin, O.
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
Економічний вісник Донбасу
description The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading corporations were described. The problems and prospects of the business strategy of extensive growth and diversification were made.
format Article
author Gonchar, V.
Kalinin, O.
author_facet Gonchar, V.
Kalinin, O.
author_sort Gonchar, V.
title Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
title_short Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
title_full Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
title_fullStr Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
title_full_unstemmed Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
title_sort marketing aspects of steady growth business strategy
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2015
topic_facet Marketing
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331
citation_txt Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT goncharv marketingaspectsofsteadygrowthbusinessstrategy
AT kalinino marketingaspectsofsteadygrowthbusinessstrategy
first_indexed 2023-10-18T20:19:46Z
last_indexed 2023-10-18T20:19:46Z
_version_ 1796149569311997952