Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading c...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-109331 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1093312016-11-25T03:02:42Z Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy Gonchar, V. Kalinin, O. Marketing The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading corporations were described. The problems and prospects of the business strategy of extensive growth and diversification were made. У статті було проаналізовано важливість мар- кетингу для досягнення сталого розвитку бізнесу, головні стратегії внутрішнього розвитку маркетингу та його рівні розвитку, досягнення конкурентних переваг та головні напрями маркетингового менеджменту. Надано приклади маркетингових стратегій провідних світових корпорацій. Розглянуто проблеми та перспективи стратегій екстенсивного росту бізнесу та його диверсифікації. В статье были проанализированы важность маркетинга для достижения устойчивого развития бизнеса, главные стратегии внутреннего развития маркетинга и его уровни развития, достижения конкурентных преимуществ и главные направления маркетингового менеджмента. Даны примеры маркетинговых стратегий ведущих мировых корпораций. Рассмотрены проблемы и перспективы стратегий экстенсивного роста бизнеса и его диверсификации. 2015 Article Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331 339.138+658.8 en Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
English |
topic |
Marketing Marketing |
spellingShingle |
Marketing Marketing Gonchar, V. Kalinin, O. Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy Економічний вісник Донбасу |
description |
The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading corporations were described. The problems and prospects of the business strategy of extensive growth and diversification were made. |
format |
Article |
author |
Gonchar, V. Kalinin, O. |
author_facet |
Gonchar, V. Kalinin, O. |
author_sort |
Gonchar, V. |
title |
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy |
title_short |
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy |
title_full |
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy |
title_fullStr |
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy |
title_full_unstemmed |
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy |
title_sort |
marketing aspects of steady growth business strategy |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2015 |
topic_facet |
Marketing |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331 |
citation_txt |
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT goncharv marketingaspectsofsteadygrowthbusinessstrategy AT kalinino marketingaspectsofsteadygrowthbusinessstrategy |
first_indexed |
2023-10-18T20:19:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:19:46Z |
_version_ |
1796149569311997952 |