Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
The article analyzed the importance of marketing to achieve steady business growth, the main strategy of internal development and marketing of its level of development, achieving competitive advantage and the main directions of marketing management. The examples of marketing strategies for leading c...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | Gonchar, V., Kalinin, O. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109331 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy / V. Gonchar, O. Kalinin // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 131-135. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Forecasting as a method of metals marketing research
за авторством: Gonchar, V.
Опубліковано: (2016) -
Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
за авторством: Grigorova, V.
Опубліковано: (2019) -
Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
за авторством: Byvsheva, L., та інші
Опубліковано: (2019) -
Organization of marketing activity of coal mining enterprises in an irregular demand environment: theoretic and practical aspects
за авторством: Zaloznova, Y., та інші
Опубліковано: (2016) -
Marketing Research in the Marketing Information System
за авторством: Pedko, I., та інші
Опубліковано: (2019)