Paradigmatic Basics of Strategic Management
The article presents the worldview prerequisites for the formation of strategy and the use of strategic management in companies, organizations and institutions. For this there was considered the present structure of the strategy as a product of the subject-object relations in space-time continuum. T...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | Vishnevsky, A.S. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109334 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Paradigmatic Basics of Strategic Management / A.S. Vishnevsky // Економічний вісник Донбасу. — 2015. — № 4 (42). — С. 146-150. — Бібліогр.: 8 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Strategic map as effective instrument of management of industrial enterprise human capital
за авторством: Zhukov, S., та інші
Опубліковано: (2018) -
Theoretical and Applied Principles of Strategic Management of Competitive Advantages of Enterprises in the Context of Digitalization
за авторством: Zaverbnyj, A., та інші
Опубліковано: (2023) -
Paradigmatic Basics of Strategic Management
за авторством: A. S. Vishnevsky
Опубліковано: (2015) -
A Systematic Approach to the Development of Basic Models of the Behavior of Business Entities and its Harmonization
за авторством: Mykytenko, V., та інші
Опубліковано: (2022) -
International Management: Management Without Borders
за авторством: Reznikova, O.S., та інші
Опубліковано: (2013)