Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії

Розроблені покриття з низькою адгезійною активністю для захисту сталевих та титанових деталей від фретинг-корозії. Встановлено, що найбільш ефективним є багатошарове вакуумно-плазмове покриття {Cr+(TiCr)N}x10, використання якого забезпечує підвищення довговічності втомного зразка у 20,3 рази при амп...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Похмурський, В.І., Мацевітий, В.М., Калахан, О.С., Казак, І.Б., Вакуленко, К.В., Ляшок, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інстиут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10939
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії / В.І. Похмурський, В.М. Мацевітий, О.С. Калахан, І.Б. Казак, К.В. Вакуленко, С.В. Ляшок // Проблемы машинострения. — 2010. — Т. 13, № 2. — С. 61-67. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-10939
record_format dspace
spelling irk-123456789-109392015-04-30T18:58:29Z Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії Похмурський, В.І. Мацевітий, В.М. Калахан, О.С. Казак, І.Б. Вакуленко, К.В. Ляшок, С.В. Материаловедение в машиностроении Розроблені покриття з низькою адгезійною активністю для захисту сталевих та титанових деталей від фретинг-корозії. Встановлено, що найбільш ефективним є багатошарове вакуумно-плазмове покриття {Cr+(TiCr)N}x10, використання якого забезпечує підвищення довговічності втомного зразка у 20,3 рази при амплітуді напруження 200 МПа для випадку взаємодії титанових контртіл, коли покриття нанесено лише на втомний зразок, а також підвищення довговічності втомного зразка у 5,43 рази при амплітуді напруження 150 МПа у випадку взаємодії сталевих деталей при нанесенні покриття на обидва зразки – втомний та притискний. Разработаны покрытия с низкой адгезионной активностью для защиты стальных и титановых деталей от фреттинг-коррозии. Установлено, что наиболее эффективным является многослойное вакуумно-плазменное покрытие {Cr+(TiCr)N}x10, использование которого обеспечивает повышение долговечности усталостного образца в 20,3 раза при амплитуде напряжения 200 МПа для случая взаимодействия титановых контртел, когда покрытие нанесено только на усталостный образец, а также повышение долговечности усталостного образца в 5,43 раза при амплитуде напряжения 150 МПа в случае взаимодействия стальных деталей при нанесении покрытия на два образца – усталостный и прижимающий. 2010 Article Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії / В.І. Похмурський, В.М. Мацевітий, О.С. Калахан, І.Б. Казак, К.В. Вакуленко, С.В. Ляшок // Проблемы машинострения. — 2010. — Т. 13, № 2. — С. 61-67. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 0131-2928 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10939 620.193:621.793.1 uk Інстиут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Материаловедение в машиностроении
Материаловедение в машиностроении
spellingShingle Материаловедение в машиностроении
Материаловедение в машиностроении
Похмурський, В.І.
Мацевітий, В.М.
Калахан, О.С.
Казак, І.Б.
Вакуленко, К.В.
Ляшок, С.В.
Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії
description Розроблені покриття з низькою адгезійною активністю для захисту сталевих та титанових деталей від фретинг-корозії. Встановлено, що найбільш ефективним є багатошарове вакуумно-плазмове покриття {Cr+(TiCr)N}x10, використання якого забезпечує підвищення довговічності втомного зразка у 20,3 рази при амплітуді напруження 200 МПа для випадку взаємодії титанових контртіл, коли покриття нанесено лише на втомний зразок, а також підвищення довговічності втомного зразка у 5,43 рази при амплітуді напруження 150 МПа у випадку взаємодії сталевих деталей при нанесенні покриття на обидва зразки – втомний та притискний.
format Article
author Похмурський, В.І.
Мацевітий, В.М.
Калахан, О.С.
Казак, І.Б.
Вакуленко, К.В.
Ляшок, С.В.
author_facet Похмурський, В.І.
Мацевітий, В.М.
Калахан, О.С.
Казак, І.Б.
Вакуленко, К.В.
Ляшок, С.В.
author_sort Похмурський, В.І.
title Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії
title_short Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії
title_full Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії
title_fullStr Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії
title_full_unstemmed Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії
title_sort розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії
publisher Інстиут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України
publishDate 2010
topic_facet Материаловедение в машиностроении
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10939
citation_txt Розробка та дослідження покриттів для захисту від фретинг-корозії / В.І. Похмурський, В.М. Мацевітий, О.С. Калахан, І.Б. Казак, К.В. Вакуленко, С.В. Ляшок // Проблемы машинострения. — 2010. — Т. 13, № 2. — С. 61-67. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT pohmursʹkijví rozrobkatadoslídžennâpokrittívdlâzahistuvídfretingkorozíí
AT macevítijvm rozrobkatadoslídžennâpokrittívdlâzahistuvídfretingkorozíí
AT kalahanos rozrobkatadoslídžennâpokrittívdlâzahistuvídfretingkorozíí
AT kazakíb rozrobkatadoslídžennâpokrittívdlâzahistuvídfretingkorozíí
AT vakulenkokv rozrobkatadoslídžennâpokrittívdlâzahistuvídfretingkorozíí
AT lâšoksv rozrobkatadoslídžennâpokrittívdlâzahistuvídfretingkorozíí
first_indexed 2023-10-18T16:45:43Z
last_indexed 2023-10-18T16:45:43Z
_version_ 1796139813522374656