Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємс...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-109444 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1094442016-11-29T03:02:51Z Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу Падерін, І.Д. Романов, О.В. Титовец, Є.С. Маркетинг У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернет-маркетингу на підприємстві харчової промисловості. В статье проанализирован и обобщен опыт Интернет-маркетинга на предприятиях малого и среднего бизнеса регионов Украины. Определены терминология, методы и средства Интернет-маркетинга. Проведено исследование современных инструментов Интернет-маркетинга в развитии электронной коммерции на предприятиях. Рассмотрено использование Интернет-маркетинга на предприятии пищевой промышленности. The article analyzes and summarizes the experience of online marketing for small and medium-sized businesses Ukraine's regions. Defined terminology, methods and tools for online marketing. The study of modern Internet marketing tools in the development of e-commerce in enterprises. We consider the use of Internet marketing in the food industry. 2016 Article Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444 339.138:334 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Падерін, І.Д. Романов, О.В. Титовец, Є.С. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу Економічний вісник Донбасу |
description |
У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернет-маркетингу на підприємстві харчової промисловості. |
format |
Article |
author |
Падерін, І.Д. Романов, О.В. Титовец, Є.С. |
author_facet |
Падерін, І.Д. Романов, О.В. Титовец, Є.С. |
author_sort |
Падерін, І.Д. |
title |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу |
title_short |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу |
title_full |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу |
title_fullStr |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу |
title_full_unstemmed |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу |
title_sort |
розвиток інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2016 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444 |
citation_txt |
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT paderíníd rozvitokínternetmarketingunapídpriêmstvahmalogotaserednʹogobíznesu AT romanovov rozvitokínternetmarketingunapídpriêmstvahmalogotaserednʹogobíznesu AT titovecês rozvitokínternetmarketingunapídpriêmstvahmalogotaserednʹogobíznesu |
first_indexed |
2023-10-18T20:20:01Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:20:01Z |
_version_ |
1796149580865208320 |