Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу

У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємс...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автори: Падерін, І.Д., Романов, О.В., Титовец, Є.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-109444
record_format dspace
spelling irk-123456789-1094442016-11-29T03:02:51Z Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу Падерін, І.Д. Романов, О.В. Титовец, Є.С. Маркетинг У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернет-маркетингу на підприємстві харчової промисловості. В статье проанализирован и обобщен опыт Интернет-маркетинга на предприятиях малого и среднего бизнеса регионов Украины. Определены терминология, методы и средства Интернет-маркетинга. Проведено исследование современных инструментов Интернет-маркетинга в развитии электронной коммерции на предприятиях. Рассмотрено использование Интернет-маркетинга на предприятии пищевой промышленности. The article analyzes and summarizes the experience of online marketing for small and medium-sized businesses Ukraine's regions. Defined terminology, methods and tools for online marketing. The study of modern Internet marketing tools in the development of e-commerce in enterprises. We consider the use of Internet marketing in the food industry. 2016 Article Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444 339.138:334 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Падерін, І.Д.
Романов, О.В.
Титовец, Є.С.
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
Економічний вісник Донбасу
description У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернет-маркетингу на підприємстві харчової промисловості.
format Article
author Падерін, І.Д.
Романов, О.В.
Титовец, Є.С.
author_facet Падерін, І.Д.
Романов, О.В.
Титовец, Є.С.
author_sort Падерін, І.Д.
title Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
title_short Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
title_full Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
title_fullStr Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
title_full_unstemmed Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
title_sort розвиток інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2016
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109444
citation_txt Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І.Д. Падерін, О.В. Романов, Є.С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 1 (43). — С. 120-124. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT paderíníd rozvitokínternetmarketingunapídpriêmstvahmalogotaserednʹogobíznesu
AT romanovov rozvitokínternetmarketingunapídpriêmstvahmalogotaserednʹogobíznesu
AT titovecês rozvitokínternetmarketingunapídpriêmstvahmalogotaserednʹogobíznesu
first_indexed 2023-10-18T20:20:01Z
last_indexed 2023-10-18T20:20:01Z
_version_ 1796149580865208320