Категоризация и концептуализация знаний в теоретической и прикладной лингвистике
Стаття присвячена розгляду підходів до категоризації і концептуалізації у словниках сучасної англійської мови, а саме Cambridge Advanced Learner’s Dictionary of English та Longman Exams Dictionary, які мають як друковані, так і електронні версії. Аналізуються особливості представлення у словниках рі...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2008
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10964 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Категоризация и концептуализация знаний в теоретической и прикладной лингвистике / А.Д. Белова // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 14 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Стаття присвячена розгляду підходів до категоризації і концептуалізації у словниках сучасної англійської мови, а саме Cambridge Advanced Learner’s Dictionary of English та Longman Exams Dictionary, які мають як друковані, так і електронні версії. Аналізуються особливості представлення у словниках різних когнітивних структур, які разом утворюють мережу в електронній версії словників і відображають природне мислення людини. Розглянуті приклади концептуалізації специфічних для англомовного середовища даних, співвідношення лінгвістичних та практичних уявлень про понятійні категорії, особливості вербалізації нових концептів, що виникли внаслідок розвитку цивілізації. |
---|