Категоризация и концептуализация знаний в теоретической и прикладной лингвистике

Стаття присвячена розгляду підходів до категоризації і концептуалізації у словниках сучасної англійської мови, а саме Cambridge Advanced Learner’s Dictionary of English та Longman Exams Dictionary, які мають як друковані, так і електронні версії. Аналізуються особливості представлення у словниках рі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Белова, А.Д.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2008
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10964
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Категоризация и концептуализация знаний в теоретической и прикладной лингвистике / А.Д. Белова // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 26-36. — Бібліогр.: 14 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Стаття присвячена розгляду підходів до категоризації і концептуалізації у словниках сучасної англійської мови, а саме Cambridge Advanced Learner’s Dictionary of English та Longman Exams Dictionary, які мають як друковані, так і електронні версії. Аналізуються особливості представлення у словниках різних когнітивних структур, які разом утворюють мережу в електронній версії словників і відображають природне мислення людини. Розглянуті приклади концептуалізації специфічних для англомовного середовища даних, співвідношення лінгвістичних та практичних уявлень про понятійні категорії, особливості вербалізації нових концептів, що виникли внаслідок розвитку цивілізації.