Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії....
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2008
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-10965 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-109652010-08-11T12:02:33Z Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие Белова, А.Д. Васильева, О.А. Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії. The article considers modern approaches to advertising automobiles, namely the communicative strategies, terminology, new graphical decisions, argumentation characteristics. 2008 Article Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965 ru Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії. |
format |
Article |
author |
Белова, А.Д. Васильева, О.А. |
spellingShingle |
Белова, А.Д. Васильева, О.А. Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие |
author_facet |
Белова, А.Д. Васильева, О.А. |
author_sort |
Белова, А.Д. |
title |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие |
title_short |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие |
title_full |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие |
title_fullStr |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие |
title_full_unstemmed |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие |
title_sort |
реклама автомобилей mercedes-benz: принципы и составляющие |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2008 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965 |
citation_txt |
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос. |
work_keys_str_mv |
AT belovaad reklamaavtomobilejmercedesbenzprincipyisostavlâûŝie AT vasilʹevaoa reklamaavtomobilejmercedesbenzprincipyisostavlâûŝie |
first_indexed |
2023-10-18T16:45:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:45:46Z |
_version_ |
1796139815532494848 |