Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие

Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Дата:2008
Автори: Белова, А.Д., Васильева, О.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2008
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-10965
record_format dspace
spelling irk-123456789-109652010-08-11T12:02:33Z Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие Белова, А.Д. Васильева, О.А. Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії. The article considers modern approaches to advertising automobiles, namely the communicative strategies, terminology, new graphical decisions, argumentation characteristics. 2008 Article Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965 ru Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії.
format Article
author Белова, А.Д.
Васильева, О.А.
spellingShingle Белова, А.Д.
Васильева, О.А.
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
author_facet Белова, А.Д.
Васильева, О.А.
author_sort Белова, А.Д.
title Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
title_short Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
title_full Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
title_fullStr Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
title_full_unstemmed Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
title_sort реклама автомобилей mercedes-benz: принципы и составляющие
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2008
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965
citation_txt Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос.
work_keys_str_mv AT belovaad reklamaavtomobilejmercedesbenzprincipyisostavlâûŝie
AT vasilʹevaoa reklamaavtomobilejmercedesbenzprincipyisostavlâûŝie
first_indexed 2023-10-18T16:45:46Z
last_indexed 2023-10-18T16:45:46Z
_version_ 1796139815532494848