2025-02-23T23:57:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-10965%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T23:57:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-10965%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T23:57:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T23:57:05-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие
Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії....
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Russian |
Published: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2008
|
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!