Заимствования в рекламе: мода и информативность
У публікації російсько-мовний рекламний дискурс розглядається в аспекті його інформативності, яка вважається головною характеристикою рекламних повідомлень. Вивчається відображення категорії інформативності в рекламних текстах. Проаналізовані чисельні запозичення з англійської мови в російську, що в...
Збережено в:
Видавець: | Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
---|---|
Дата: | 2008 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2008
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10974 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Заимствования в рекламе: мода и информативность / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 124-130. — pос. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-10974 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-109742010-08-11T12:02:39Z Заимствования в рекламе: мода и информативность Зирка, В.В. У публікації російсько-мовний рекламний дискурс розглядається в аспекті його інформативності, яка вважається головною характеристикою рекламних повідомлень. Вивчається відображення категорії інформативності в рекламних текстах. Проаналізовані чисельні запозичення з англійської мови в російську, що вживються в рекламі, в аспекті градуальності інформативності та впливу на потенційну аудиторію. The article deals with the analysis of advertising in Russian with focus on information as one of major characteristics of advertising texts, information graduality and its rating in advertising discourse. The article also tackles borrowings from English into Russian used in advertising in terms of their effect on the audience and their contribution to the advertisement sense. 2008 Article Заимствования в рекламе: мода и информативность / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 124-130. — pос. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10974 ru Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
У публікації російсько-мовний рекламний дискурс розглядається в аспекті його інформативності, яка вважається головною характеристикою рекламних повідомлень. Вивчається відображення категорії інформативності в рекламних текстах. Проаналізовані чисельні запозичення з англійської мови в російську, що вживються в рекламі, в аспекті градуальності інформативності та впливу на потенційну аудиторію. |
format |
Article |
author |
Зирка, В.В. |
spellingShingle |
Зирка, В.В. Заимствования в рекламе: мода и информативность |
author_facet |
Зирка, В.В. |
author_sort |
Зирка, В.В. |
title |
Заимствования в рекламе: мода и информативность |
title_short |
Заимствования в рекламе: мода и информативность |
title_full |
Заимствования в рекламе: мода и информативность |
title_fullStr |
Заимствования в рекламе: мода и информативность |
title_full_unstemmed |
Заимствования в рекламе: мода и информативность |
title_sort |
заимствования в рекламе: мода и информативность |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2008 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10974 |
citation_txt |
Заимствования в рекламе: мода и информативность / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 124-130. — pос. |
work_keys_str_mv |
AT zirkavv zaimstvovaniâvreklamemodaiinformativnostʹ |
first_indexed |
2023-10-18T16:45:47Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:45:47Z |
_version_ |
1796139816483553280 |