Заимствования в рекламе: мода и информативность
У публікації російсько-мовний рекламний дискурс розглядається в аспекті його інформативності, яка вважається головною характеристикою рекламних повідомлень. Вивчається відображення категорії інформативності в рекламних текстах. Проаналізовані чисельні запозичення з англійської мови в російську, що в...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Зирка, В.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2008
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10974 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Заимствования в рекламе: мода и информативность / В.В. Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 124-130. — pос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Информативность функционалов
за авторством: Корнейчук, Н.П.
Опубліковано: (1994) -
Метод примитивизма в рекламе
за авторством: Маркелов, К.B.
Опубліковано: (2013) -
Метод свертывания и информативность пространства распознавания
за авторством: Мазуров, Вл.Д.
Опубліковано: (1992) -
Национально-культурные стереотипы в украинской телевизионной рекламе
за авторством: Голодникова, Ю.А.
Опубліковано: (2005) -
Заимствования в аспекте проблем лингвокультурологии
за авторством: Шаклеин, В.М.
Опубліковано: (2004)