Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)

В статье проанализировано использование гендерно маркированных элементов в рекламных текстах. Подавляющее большинство гендерно маркированных элементов представлено идентифицирующими и ролевыми лексическими единицами, которые в рекламных текстах часто функционируют в качестве обращения....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Дата:2008
Автор: Крутько, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2008
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-10984
record_format dspace
spelling irk-123456789-109842010-08-11T12:02:10Z Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) Крутько, Т.В. В статье проанализировано использование гендерно маркированных элементов в рекламных текстах. Подавляющее большинство гендерно маркированных элементов представлено идентифицирующими и ролевыми лексическими единицами, которые в рекламных текстах часто функционируют в качестве обращения. The article analyses use of gender marked elements in advertisements. Overwhelming majority of gender marked elements are identifying and role lexical units, often functioning as appeal in advertisements. 2008 Article Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984 uk Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статье проанализировано использование гендерно маркированных элементов в рекламных текстах. Подавляющее большинство гендерно маркированных элементов представлено идентифицирующими и ролевыми лексическими единицами, которые в рекламных текстах часто функционируют в качестве обращения.
format Article
author Крутько, Т.В.
spellingShingle Крутько, Т.В.
Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
author_facet Крутько, Т.В.
author_sort Крутько, Т.В.
title Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
title_short Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
title_full Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
title_fullStr Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
title_full_unstemmed Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
title_sort мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2008
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984
citation_txt Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT krutʹkotv movníosoblivostíreklamnihtekstívugendernomuaspektínamateríalívírtualʹnoíreklami
first_indexed 2023-10-18T16:45:48Z
last_indexed 2023-10-18T16:45:48Z
_version_ 1796139817539469312