Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами)
В статье проанализировано использование гендерно маркированных элементов в рекламных текстах. Подавляющее большинство гендерно маркированных элементов представлено идентифицирующими и ролевыми лексическими единицами, которые в рекламных текстах часто функционируют в качестве обращения....
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Крутько, Т.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2008
|
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)
за авторством: Крутько, Т.В.
Опубліковано: (2011) -
Стійкі сполучення слів у формуванні сучасного комунікаційного процесу (на матеріалі рекламних текстів українських мас-медіа)
за авторством: Бєширова, С.О.
Опубліковано: (2011) -
Життєвий успіх у гендерному вимірі: соціологічні розвідки
за авторством: Мелащенко, К.
Опубліковано: (2009) -
Спеціалізовані омбудсмани у гендерному мейнстрімінгу: досвід Скандинавських країн
за авторством: Голяк, Л.В.
Опубліковано: (2011) -
Потенціал української народної казки в гендерному вихованні
за авторством: Желанова, В.В.
Опубліковано: (2009)