Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного» 1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три». Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тл...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2016
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109894 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова / А. Адруг // Сiверянський лiтопис. — 2016. — № 3. — С. 27-32. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного»
1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три».
Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у
Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором
Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в
графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною композицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад барокового синтезу графіки і слова. |
---|