Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова

Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного» 1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три». Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тл...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автор: Адруг, А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України 2016
Назва видання:Сiверянський лiтопис
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109894
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова / А. Адруг // Сiверянський лiтопис. — 2016. — № 3. — С. 27-32. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-109894
record_format dspace
spelling irk-123456789-1098942016-12-24T03:01:54Z Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова Адруг, А. У глиб віків Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного» 1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три». Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною композицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад барокового синтезу графіки і слова. Статья посвящена черниговскому изданию «Молитвослова триакафистного» 1697 г. В текстовой части и графическом оформлении книги обыгривается слово «три». Три акафиста, Святая Троица, Троицкий собор и Троицко – Ильинский монастырь в Чернигове. Герб И. Обидовского имеет три камня, символику которых объясняет автор Л. Крщонович. Посвящение состоит из трех частей. Все это также выявляется и в графическом оформлении издания. Каждый акафист представляет соответствующая композиция на титульном листе и в текстовых иллюстрациях. Перед нами яркий образец барочного синтеза графики и слова. Hie article is devoted to the chemihiv publication of the prayer book 1697. Author built composition of the book on word «three». Three akathist, Holy Trinity, Holy Trinity Cathedral, Trinity Monastery in Chernigov. Coat of arms of I. Obidovsky has three stones, the symbolism of them are explained by author L. Krschonovich. Dedication consists of three parts. All of this is also revealed in graphic design of. We have a vivid example of the Baroque synthesis of graphics and words. 2016 Article Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова / А. Адруг // Сiверянський лiтопис. — 2016. — № 3. — С. 27-32. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109894 94 (477) uk Сiверянський лiтопис Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic У глиб віків
У глиб віків
spellingShingle У глиб віків
У глиб віків
Адруг, А.
Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
Сiверянський лiтопис
description Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного» 1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три». Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною композицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад барокового синтезу графіки і слова.
format Article
author Адруг, А.
author_facet Адруг, А.
author_sort Адруг, А.
title Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
title_short Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
title_full Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
title_fullStr Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
title_full_unstemmed Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
title_sort чернігівське видання "молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
publisher Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
publishDate 2016
topic_facet У глиб віків
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109894
citation_txt Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова / А. Адруг // Сiверянський лiтопис. — 2016. — № 3. — С. 27-32. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Сiверянський лiтопис
work_keys_str_mv AT adruga černígívsʹkevidannâmolitvoslovatriakafístnogo1697rbarokovijsintezgrafíkiíslova
first_indexed 2023-10-18T20:21:05Z
last_indexed 2023-10-18T20:21:05Z
_version_ 1796149627490140160