Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова
Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного» 1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три». Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тл...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2016
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109894 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова / А. Адруг // Сiверянський лiтопис. — 2016. — № 3. — С. 27-32. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-109894 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1098942016-12-24T03:01:54Z Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова Адруг, А. У глиб віків Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного» 1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три». Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною композицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад барокового синтезу графіки і слова. Статья посвящена черниговскому изданию «Молитвослова триакафистного» 1697 г. В текстовой части и графическом оформлении книги обыгривается слово «три». Три акафиста, Святая Троица, Троицкий собор и Троицко – Ильинский монастырь в Чернигове. Герб И. Обидовского имеет три камня, символику которых объясняет автор Л. Крщонович. Посвящение состоит из трех частей. Все это также выявляется и в графическом оформлении издания. Каждый акафист представляет соответствующая композиция на титульном листе и в текстовых иллюстрациях. Перед нами яркий образец барочного синтеза графики и слова. Hie article is devoted to the chemihiv publication of the prayer book 1697. Author built composition of the book on word «three». Three akathist, Holy Trinity, Holy Trinity Cathedral, Trinity Monastery in Chernigov. Coat of arms of I. Obidovsky has three stones, the symbolism of them are explained by author L. Krschonovich. Dedication consists of three parts. All of this is also revealed in graphic design of. We have a vivid example of the Baroque synthesis of graphics and words. 2016 Article Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова / А. Адруг // Сiверянський лiтопис. — 2016. — № 3. — С. 27-32. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109894 94 (477) uk Сiверянський лiтопис Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
У глиб віків У глиб віків |
spellingShingle |
У глиб віків У глиб віків Адруг, А. Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова Сiверянський лiтопис |
description |
Стаття присвячена чернігівському виданню «Молитвослова триакафістного»
1697 р. У текстовій частині і графічному оформленні книги обігрується слово «три».
Три акафісти, Свята Трійця, Троїцький собор та Троїцько-Іллінський монастир у
Чернігові. Герб І. Обидовського має три камені, символіка яких тлумачиться автором
Л. Крщоновичем. Присвята складається із трьох частин. Все це також виявлено і в
графічному оздобленні видання. Кожний акафіст представлений відповідною композицією на титульному аркуші та в текстових ілюстраціях. Маємо яскравий приклад барокового синтезу графіки і слова. |
format |
Article |
author |
Адруг, А. |
author_facet |
Адруг, А. |
author_sort |
Адруг, А. |
title |
Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова |
title_short |
Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова |
title_full |
Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова |
title_fullStr |
Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова |
title_full_unstemmed |
Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова |
title_sort |
чернігівське видання "молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова |
publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України |
publishDate |
2016 |
topic_facet |
У глиб віків |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/109894 |
citation_txt |
Чернігівське видання "Молитвослова триакафістного" 1697 р.: бароковий синтез графіки і слова / А. Адруг // Сiверянський лiтопис. — 2016. — № 3. — С. 27-32. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Сiверянський лiтопис |
work_keys_str_mv |
AT adruga černígívsʹkevidannâmolitvoslovatriakafístnogo1697rbarokovijsintezgrafíkiíslova |
first_indexed |
2023-10-18T20:21:05Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:21:05Z |
_version_ |
1796149627490140160 |