Образ автора в кіноповісті О.Довженка “Зачарована Десна”
Олександр Довженко і сьогодні залишається невідомим. Не тільки тому, що кожен рядок документальних свідчень про нього при найближчому аналізі виявляється цілим дискурсом, полярні точки якого — чи орієнтація на цензуру, чи проблема колективного авторства посмертного образу, чи бажання свідків епохи п...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | Рудкевич, І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11227 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Образ автора в кіноповісті О.Довженка “Зачарована Десна” / І. Рудкевич // Слово і Час. — 2006. — № 11. — С. 25-30. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Літературний та мемуарно-есеїстичний образ Львова: на перехресті традицій
за авторством: Голик, Р.
Опубліковано: (2015) -
"Читати українську історію треба з бромом”: Винниченків образ української революції
за авторством: Хархун, В.
Опубліковано: (2017) -
“Читати українську історію треба з бромом”: Винниченків образ української революції
за авторством: Хархун, В.
Опубліковано: (2018) -
“Читати українську історію треба з бромом”: Винниченків образ української революції
за авторством: Хархун, В.
Опубліковано: (2018) -
“…Образ чистого, святого… й такого рідного Максима”: М. Богданович у літературознавчій рецепції та едиційній практиці Івана Денисюка (за матеріалами неопублікованого листування)
за авторством: Кіраль, С.
Опубліковано: (2013)