Концепт життя у поетичній картині світу Форуг Фаррохзад

Взявши за основу методику Л. Г. Бабенко, у статті проаналізовано концепт ЖИТТЯ у поетичній картині світу іранської поетеси і режисера Форуг Фаррохзад (1935 – 1967), представниці літературної течії «Ше’ре ноу» в Ірані, на матеріалі віршів 4-х її збірок. Опис концептосфери тексту або сукупності тек...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Яремчук, І.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2010
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113154
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Концепт життя у поетичній картині світу Форуг Фаррохзад / І.В. Яремчук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 182. — С. 102-105. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Взявши за основу методику Л. Г. Бабенко, у статті проаналізовано концепт ЖИТТЯ у поетичній картині світу іранської поетеси і режисера Форуг Фаррохзад (1935 – 1967), представниці літературної течії «Ше’ре ноу» в Ірані, на матеріалі віршів 4-х її збірок. Опис концептосфери тексту або сукупності текстів одного автора, який передбачає узагальнення всіх контекстів, у яких вживаються ключові слова – носії концептуального змісту, з метою виявлення характерних властивостей концепту: його атрибутів, образних асоціацій. Для моделювання структури концептосфери виділяється її ядро (базова когнітивно-пропозиційна структура), приядерна зона (основні лексичні репрезентації), ближча (образні асоціації) та дальша периферія (суб’єктивно-модальні смисли)