Концепт життя у поетичній картині світу Форуг Фаррохзад
Взявши за основу методику Л. Г. Бабенко, у статті проаналізовано концепт ЖИТТЯ у поетичній картині світу іранської поетеси і режисера Форуг Фаррохзад (1935 – 1967), представниці літературної течії «Ше’ре ноу» в Ірані, на матеріалі віршів 4-х її збірок. Опис концептосфери тексту або сукупності тек...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2010
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113154 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концепт життя у поетичній картині світу Форуг Фаррохзад / І.В. Яремчук // Культура народов Причерноморья. — 2010. — № 182. — С. 102-105. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Взявши за основу методику Л. Г. Бабенко, у статті проаналізовано концепт ЖИТТЯ
у поетичній картині світу іранської поетеси і режисера Форуг Фаррохзад (1935 – 1967), представниці
літературної течії «Ше’ре ноу» в Ірані, на матеріалі віршів 4-х її збірок. Опис концептосфери тексту або
сукупності текстів одного автора, який передбачає узагальнення всіх контекстів, у яких вживаються
ключові слова – носії концептуального змісту, з метою виявлення характерних властивостей концепту: його
атрибутів, образних асоціацій. Для моделювання структури концептосфери виділяється її ядро (базова
когнітивно-пропозиційна структура), приядерна зона (основні лексичні репрезентації), ближча (образні
асоціації) та дальша периферія (суб’єктивно-модальні смисли) |
---|