Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції

У статті запропоновано метод комерційного формування контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування комерційного контенту. У да...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
Дата:2015
Автори: Висоцька, В.А., Чирун, Л.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України 2015
Назва видання:Математичні машини і системи
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113514
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції / В.А. Висоцька, Л.В. Чирун // Математичні машини і системи. — 2015. — № 3. — С. 179-190. — Бібліогр.: 5 назв. — УКР.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-113514
record_format dspace
spelling irk-123456789-1135142017-02-10T03:02:59Z Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції Висоцька, В.А. Чирун, Л.В. Моделювання і управління У статті запропоновано метод комерційного формування контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування комерційного контенту. У даній роботі проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів формування комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати модуль формування комерційного контенту. В статье предложен метод формирования коммерческого контента как этап жизненного цикла контента в системах электронной коммерции. Метод реализует процессы обработки информационных ресурсов в системах электронной контент-коммерции и упрощает технологию автоматизации формирования коммерческого контента. В данной работе проанализированы основные проблемы электронной контент-коммерции и функциональных сервисов формирования коммерческого контента. Предложенный метод дает возможность создать средства обработки информационных ресурсов и реализовать модуль формирования коммерческого контента. Commercial content forming method as the content life cycle stage in electronic commerce systems is proposed in the paper. The method implements the information resources processing in electronic content commerce systems and simplifies automation technology of the commercial content formation. In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content forming are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing and to implement the module of commercial content forming. 2015 Article Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції / В.А. Висоцька, Л.В. Чирун // Математичні машини і системи. — 2015. — № 3. — С. 179-190. — Бібліогр.: 5 назв. — УКР. 1028-9763 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113514 004.738.5 uk Математичні машини і системи Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Моделювання і управління
Моделювання і управління
spellingShingle Моделювання і управління
Моделювання і управління
Висоцька, В.А.
Чирун, Л.В.
Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
Математичні машини і системи
description У статті запропоновано метод комерційного формування контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування комерційного контенту. У даній роботі проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів формування комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати модуль формування комерційного контенту.
format Article
author Висоцька, В.А.
Чирун, Л.В.
author_facet Висоцька, В.А.
Чирун, Л.В.
author_sort Висоцька, В.А.
title Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
title_short Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
title_full Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
title_fullStr Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
title_full_unstemmed Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
title_sort концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
publishDate 2015
topic_facet Моделювання і управління
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113514
citation_txt Концептуальна модель опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції / В.А. Висоцька, Л.В. Чирун // Математичні машини і системи. — 2015. — № 3. — С. 179-190. — Бібліогр.: 5 назв. — УКР.
series Математичні машини і системи
work_keys_str_mv AT visocʹkava konceptualʹnamodelʹopracûvannâínformacíjnihresursívusistemahelektronnoíkontentkomercíí
AT čirunlv konceptualʹnamodelʹopracûvannâínformacíjnihresursívusistemahelektronnoíkontentkomercíí
first_indexed 2024-03-30T09:27:32Z
last_indexed 2024-03-30T09:27:32Z
_version_ 1796149995654610944