Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
Уточнено поняття «соціальні ресурси підприємства», визначено його спільні й відмінні ознаки порівняно з поняттям «соціальний капітал», ідентифіковано види соціальних ресурсів підприємства: мотиваційні, інтелектуальні, інформаційні, комунікативні, соціально-психологічні, змагальні, демографічні, соці...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113898 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства / П.О. Банніков // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 2 (31). — С. 17–22. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-113898 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1138982017-02-19T03:02:24Z Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства Банніков, П.О. Наукові статті Уточнено поняття «соціальні ресурси підприємства», визначено його спільні й відмінні ознаки порівняно з поняттям «соціальний капітал», ідентифіковано види соціальних ресурсів підприємства: мотиваційні, інтелектуальні, інформаційні, комунікативні, соціально-психологічні, змагальні, демографічні, соціально-екологічні, діяльнісні, інноваційні, стратегічні, кадрові, організаційні, управлінські, наукові тощо, охарактеризовано їх особливості. Уточнено понятие «социальные ресурсы предприятия», определены его общие и отличительные признаки по сравнению с понятием «социальный капитал», идентифицированы виды социальных ресурсов предприятия: мотивационные, интеллектуальные, информационные, коммуникативные, социально-психологические, соревновательные, демографические, социально-экологические, деятельностные, инновационные, стратегические, кадровые, организационные, управленческие, научные и другие, охарактеризованы их особенности. The article refines meaning of the notion of “social resources of an enterprise” and defines its general and specific features comparatively with the notion of “social capital”. The article identifies the kinds of social resources of an enterprise including: motivational, intellectual, informational, communicative, socio-psychological, competitive, demographic, socio-ecological, activity-based, organizational, managerial, innovational ones etc. The article describes peculiarities of these features. 2016 Article Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства / П.О. Банніков // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 2 (31). — С. 17–22. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113898 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Банніков, П.О. Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства Вісник економічної науки України |
description |
Уточнено поняття «соціальні ресурси підприємства», визначено його спільні й відмінні ознаки порівняно з поняттям «соціальний капітал», ідентифіковано види соціальних ресурсів підприємства: мотиваційні, інтелектуальні, інформаційні, комунікативні, соціально-психологічні, змагальні, демографічні, соціально-екологічні, діяльнісні, інноваційні, стратегічні, кадрові, організаційні, управлінські, наукові тощо, охарактеризовано їх особливості. |
format |
Article |
author |
Банніков, П.О. |
author_facet |
Банніков, П.О. |
author_sort |
Банніков, П.О. |
title |
Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства |
title_short |
Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства |
title_full |
Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства |
title_fullStr |
Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства |
title_full_unstemmed |
Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства |
title_sort |
міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2016 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113898 |
citation_txt |
Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства / П.О. Банніков // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 2 (31). — С. 17–22. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT banníkovpo míždisciplínarnasutnístʹznačennâvidiíosoblivostísocíalʹnihresursívpídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T20:23:36Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:23:36Z |
_version_ |
1796150036104478720 |