Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства

Уточнено поняття «соціальні ресурси підприємства», визначено його спільні й відмінні ознаки порівняно з поняттям «соціальний капітал», ідентифіковано види соціальних ресурсів підприємства: мотиваційні, інтелектуальні, інформаційні, комунікативні, соціально-психологічні, змагальні, демографічні, соці...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автор: Банніков, П.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113898
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства / П.О. Банніков // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 2 (31). — С. 17–22. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-113898
record_format dspace
spelling irk-123456789-1138982017-02-19T03:02:24Z Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства Банніков, П.О. Наукові статті Уточнено поняття «соціальні ресурси підприємства», визначено його спільні й відмінні ознаки порівняно з поняттям «соціальний капітал», ідентифіковано види соціальних ресурсів підприємства: мотиваційні, інтелектуальні, інформаційні, комунікативні, соціально-психологічні, змагальні, демографічні, соціально-екологічні, діяльнісні, інноваційні, стратегічні, кадрові, організаційні, управлінські, наукові тощо, охарактеризовано їх особливості. Уточнено понятие «социальные ресурсы предприятия», определены его общие и отличительные признаки по сравнению с понятием «социальный капитал», идентифицированы виды социальных ресурсов предприятия: мотивационные, интеллектуальные, информационные, коммуникативные, социально-психологические, соревновательные, демографические, социально-экологические, деятельностные, инновационные, стратегические, кадровые, организационные, управленческие, научные и другие, охарактеризованы их особенности. The article refines meaning of the notion of “social resources of an enterprise” and defines its general and specific features comparatively with the notion of “social capital”. The article identifies the kinds of social resources of an enterprise including: motivational, intellectual, informational, communicative, socio-psychological, competitive, demographic, socio-ecological, activity-based, organizational, managerial, innovational ones etc. The article describes peculiarities of these features. 2016 Article Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства / П.О. Банніков // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 2 (31). — С. 17–22. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113898 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Банніков, П.О.
Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
Вісник економічної науки України
description Уточнено поняття «соціальні ресурси підприємства», визначено його спільні й відмінні ознаки порівняно з поняттям «соціальний капітал», ідентифіковано види соціальних ресурсів підприємства: мотиваційні, інтелектуальні, інформаційні, комунікативні, соціально-психологічні, змагальні, демографічні, соціально-екологічні, діяльнісні, інноваційні, стратегічні, кадрові, організаційні, управлінські, наукові тощо, охарактеризовано їх особливості.
format Article
author Банніков, П.О.
author_facet Банніков, П.О.
author_sort Банніков, П.О.
title Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
title_short Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
title_full Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
title_fullStr Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
title_full_unstemmed Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
title_sort міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2016
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/113898
citation_txt Міждисциплінарна сутність, значення, види і особливості соціальних ресурсів підприємства / П.О. Банніков // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 2 (31). — С. 17–22. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT banníkovpo míždisciplínarnasutnístʹznačennâvidiíosoblivostísocíalʹnihresursívpídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T20:23:36Z
last_indexed 2023-10-18T20:23:36Z
_version_ 1796150036104478720