Використання ЕРІ у комплексній оцінці нейропсихологічного статусу студентів
Розглянуто роль психологічного тестування за допомогою ЕРІ у комплексному вегетологічному обстеженні студентів. Проаналізовано показники вегетативного тонусу, вегетативної реактивності та вегетативного забезпечення діяльності поряд із показниками екстраверсії та нестабільності вищої нервової діяльно...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем кріобіології і кріомедицини НАН України
2016
|
Назва видання: | Международный медицинский журнал |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/114014 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Використання ЕРІ у комплексній оцінці нейропсихологічного статусу студентів / Г.Г. Симоненко // Международный медицинский журнал. — 2016. — Т. 22, № 2. — С. 64-69. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Розглянуто роль психологічного тестування за допомогою ЕРІ у комплексному вегетологічному обстеженні студентів. Проаналізовано показники вегетативного тонусу, вегетативної реактивності та вегетативного забезпечення діяльності поряд із показниками екстраверсії та нестабільності вищої нервової діяльності. Отримані дані свідчать про важливість комплексного обстеження із залученням психологічного тестування у виявленні автономних дисфункцій у студентів. |
---|