Математичні моделі і комп’ютерні симуляції як інструменти пошуку інноваційних шляхів розвитку вищої школи
Зроблено критичний огляд математичних моделей і комп’ютерних симуляцій як інструментів пошуку інноваційних шляхів розвитку вищої школи. Показано, що сьогодні найбільше значення мають комп’ютерні симуляції, які вже використовують для практичних цілей з метою визначення для національних освітянських...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2012
|
Назва видання: | Наука та інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/114242 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Математичні моделі і комп’ютерні симуляції як інструменти пошуку інноваційних шляхів розвитку вищої школи / А.В. Шевчук // Наука та інновації. — 2012. — Т. 8, № 5. — С. 11-22. — Бібліогр.: 23 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Зроблено критичний огляд математичних моделей і комп’ютерних симуляцій як інструментів пошуку інноваційних
шляхів розвитку вищої школи. Показано, що сьогодні найбільше значення мають комп’ютерні симуляції, які вже використовують для практичних цілей з метою визначення для національних освітянських систем оптимального студентського контингенту, штатів університетів, кількості аудиторій тощо залежно від демографічної ситуації і фінансових можливостей в тій чи інший країні. Автономні освітянські системи розглянуто як дисипативні структури, при цьому показано що їх існування, яке відірвано від виробництва, суперечить законам фізики і природі цих структур. Для виправлення ситуації запропоновано підпорядкування вищої школи хоча б у частині життєво необхідних спеціальностей відповідним промисловим дисипативним структурам. |
---|