Концептуалізація Серця в авторській картині світу Михайла Коцюбинського
У статті аналізуються концептуальні метафори й відповідні когнітивні моделі концепту СЕРЦЕ у авторській картині світу Михайла Коцюбинського. Як засвідчує матеріал, концепт СЕРЦЕ у творах Михайла Коцюбинського продукується такими когнітивними моделями: серце – речовина, серце – вода, серце – твари...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/114381 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуалізація Серця в авторській картині світу Михайла Коцюбинського / Т.И. Прудникова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 261. — С. 144-147. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті аналізуються концептуальні метафори й відповідні когнітивні моделі концепту
СЕРЦЕ у авторській картині світу Михайла Коцюбинського. Як засвідчує матеріал, концепт СЕРЦЕ у
творах Михайла Коцюбинського продукується такими когнітивними моделями: серце – речовина, серце
– вода, серце – тварина, серце – комаха, серце – птах, серце – людина, серце - вмістилище (скринька),
серце - предмет та ін.
Дослідження засвідчує, що в авторській картині світу Михайла Коцюбинського концепт СЕРЦЕ
продукується, в основному, традиційними когнітивними моделями. Найчастіше серце у творах Михайла
Коцюбинського аналогізується з людиною, вогнем, вмістилищем, предметом. З’ясовано, що концепт
СЕРЦЕ характеризується відповідним змістом, постійною динамікою, особливостями об’єктивації та
потребує подальших досліджень. |
---|