Industry 4.0 as a major factor in the formation of IMC (Integrated Marketing Communications)
The emergence of public information systems and global industrial networks had a transformative impact on all sectors of modern society, the economy and business and converted industrial automation to a new fourth stage of industrialization. The aim of this article is to define the role of the Indus...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | Litovchenko, I., Shkurupskaya, I. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/114911 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Industry 4.0 as a major factor in the formation of IMC (Integrated Marketing Communications) (Integrated Marketing Communications) / I. Litovchenko, I. Shkurupskaya // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 4 (46). — С. 109–114. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Industry 4.0 as a Major Factor in the Formation of IMC (Integrated Marketing Communications)
за авторством: I. Litovchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Management of Logistics Activities of Enterprises in the Context of Industry 4.0
за авторством: Shkrygun, Yu.
Опубліковано: (2021) -
Development of the Logistics 4.0 Concept in the Digital Economy
за авторством: Trushkina, N., та інші
Опубліковано: (2020) -
Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
за авторством: Grigorova, V.
Опубліковано: (2019) -
Risks Associated with the Market Behaviour of Bulgarian Industrial Enterprises
за авторством: Ivanova, Z.S.
Опубліковано: (2015)