The use of mathematical methods for decision making in optimal pricing strategy for enterprises
It is noted that the development, modification and adaptation of methods and pricing models takes place according to the conditions in which the price is formed. It is indicated that the variability of the external conditions of functioning of enterprises (political and economic) determines the rele...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | Shevchenko, N., Gudkova, E. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/114914 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | The use of mathematical methods for decision making in optimal pricing strategy for enterprises / N. Shevchenko, E. Gudkova // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 4 (46). — С. 124–127. — Бібліогр.: 5 назв. — англ. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Consumer Decision Making on the Web
за авторством: Kucheruk, T.G., та інші
Опубліковано: (2013) -
Analysis of Mathematical Methods and Models which are Used for the Process of Management of Commodity Stocks in Retail Trade
за авторством: Ivchenkova, H.Y., та інші
Опубліковано: (2015) -
Features and Principles of Formation of Marketing Strategies in the Activity of Agricultural Enterprises of Ukraine
за авторством: Byvsheva, L., та інші
Опубліковано: (2019) -
Strategic Marketing Decisions of Industrial Business Organizations
за авторством: Grigorova, V.
Опубліковано: (2019) -
Marketing Aspects of Steady Growth Business Strategy
за авторством: Gonchar, V., та інші
Опубліковано: (2015)