Інфляційне таргетування: міжнародний досвід та українські перспективи
Розглянуто можливості застосування інфляційного таргетування як одного з можливих режимів грошово-кредитної політики України. Дослідження може бути корисним при розробці методологічних принципів реалізації інфляційного таргетування і конкретних практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Мойсеєнко, Б.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2011
|
Назва видання: | Наука та інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/115295 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інфляційне таргетування: міжнародний досвід та українські перспективи / Б.І. Мойсеєнко // Наука та інновації. — 2011. — Т. 7, № 1. — С. 45-52. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
ІІ Міжнародний бізнес-форум «Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні»
Опубліковано: (2009) -
Міжнародний симпозіум з інноваційної політики та законодавства в Європейському Союзі та Україні: формування, досвід, напрямки наближення
Опубліковано: (2011) -
Міжнародний інноваційний форум країн СНД – 2011
Опубліковано: (2012) -
Пост-реліз. Міжнародний форум «Комплексне забезпечення лабораторій»
Опубліковано: (2011) -
VІ Міжнародний форум "Комплексне забезпечення лабораторій"
Опубліковано: (2014)