Цели и объекты науки о сервисах

Масштаб, сложность и взаимозависимость современных систем сервисов в связи с глобализацией, демографическими изменениями и технологическими разработками достигли беспрецедентного уровня. В наиболее развитых странах более 70% ВВП формируется индустрией сервисов, в которой занято сегодня (по информаци...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автор: Петренко, А.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України 2015
Назва видання:Системні дослідження та інформаційні технології
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/116055
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Цели и объекты науки о сервисах / А.А. Петренко // Системні дослідження та інформаційні технології. — 2015. — № 2. — С. 75-82 . — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-116055
record_format dspace
spelling irk-123456789-1160552017-04-19T03:02:26Z Цели и объекты науки о сервисах Петренко, А.А. Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах Масштаб, сложность и взаимозависимость современных систем сервисов в связи с глобализацией, демографическими изменениями и технологическими разработками достигли беспрецедентного уровня. В наиболее развитых странах более 70% ВВП формируется индустрией сервисов, в которой занято сегодня (по информации Международной организация труда) более половины человечества. Изложены основные задачи науки о сервисах, возникшей недавно по инициативе фирмы ИБМ. Последовательно рассмотрены тематика научных исследований, задачи бизнеса, образования и государственных органов в области масштабирования и совершенствования систем сервисов. Возможности инженерного и кадрового обеспечения процессов создания и поддержки систем сервисов продемонстрированы на примере сервисной системы управления взаимоотношениями с клиентами. Масштаб, складність і взаємозалежність сучасних систем сервісів у зв’язку з глобалізацією, демографічними змінами та технологічними розробками досягли безпрецедентного рівня. У найбільш розвинених країнах понад 70% ВВП формується індустрією сервісів, в якій зайнято сьогодні (за інформацією Міжнародної організація праці) більше половини людства. Викладено основні завдання науки про сервіси, що виникла нещодавно з ініціативи фірми ІБМ. Послідовно розглянуто тематику наукових досліджень, завдання бізнесу, освіти та державних органів у галузі масштабування і вдосконалення систем сервісів. Можливості інженерного та кадрового забезпечення процесів створення та підтримки систем сервісів продемонстровано на прикладі сервісної системи управління взаємовідносинами з клієнтами. The scale, complexity, and interdependence of modern systems of services in relation to globalization, demographic changes, and technological developments have reached an unprecedented level. In most developed countries, more than 70% of GDP is generated by the service industry, which employs today (according to the International Labour Organization), more than half of humanity. This paper describes the main tasks of the science of services that occurred recently at the initiative of the IBM company. Research topics, the tasks of business, education, and the government in the field of improving and scaling systems of service are consistently considered. The capabilities to provide engineering and human resources for processes of development and maintaining service systems are demonstrated by the example of a service-oriented Customer Relationship Management system. 2015 Article Цели и объекты науки о сервисах / А.А. Петренко // Системні дослідження та інформаційні технології. — 2015. — № 2. — С. 75-82 . — Бібліогр.: 6 назв. — рос. 1681–6048 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/116055 004.046: 004.896: 004.942 ru Системні дослідження та інформаційні технології Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах
Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах
spellingShingle Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах
Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах
Петренко, А.А.
Цели и объекты науки о сервисах
Системні дослідження та інформаційні технології
description Масштаб, сложность и взаимозависимость современных систем сервисов в связи с глобализацией, демографическими изменениями и технологическими разработками достигли беспрецедентного уровня. В наиболее развитых странах более 70% ВВП формируется индустрией сервисов, в которой занято сегодня (по информации Международной организация труда) более половины человечества. Изложены основные задачи науки о сервисах, возникшей недавно по инициативе фирмы ИБМ. Последовательно рассмотрены тематика научных исследований, задачи бизнеса, образования и государственных органов в области масштабирования и совершенствования систем сервисов. Возможности инженерного и кадрового обеспечения процессов создания и поддержки систем сервисов продемонстрированы на примере сервисной системы управления взаимоотношениями с клиентами.
format Article
author Петренко, А.А.
author_facet Петренко, А.А.
author_sort Петренко, А.А.
title Цели и объекты науки о сервисах
title_short Цели и объекты науки о сервисах
title_full Цели и объекты науки о сервисах
title_fullStr Цели и объекты науки о сервисах
title_full_unstemmed Цели и объекты науки о сервисах
title_sort цели и объекты науки о сервисах
publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
publishDate 2015
topic_facet Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/116055
citation_txt Цели и объекты науки о сервисах / А.А. Петренко // Системні дослідження та інформаційні технології. — 2015. — № 2. — С. 75-82 . — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
series Системні дослідження та інформаційні технології
work_keys_str_mv AT petrenkoaa celiiobʺektynaukioservisah
first_indexed 2023-10-18T20:26:47Z
last_indexed 2023-10-18T20:26:47Z
_version_ 1796150216621031424