„Останній соціалізатор” українського суспільства та його роль у виборах
Увага до засобів масової інформації кожного, хто так чи інакше причетний до політики, цілком зрозуміла. Адже ЗМІ можуть бути і могутнім союзником, і грізним супротивником актора політичної сцени. ЗМІ – неодмінний простір для проявів публічної політики, впливовий агент усіх процесів, що відбуваються...
Збережено в:
Дата: | 2004 |
---|---|
Автор: | Барматова, С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2004
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11770 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | „Останній соціалізатор” українського суспільства та його роль у виборах / С. Барматова // Політичний менеджмент. — 2004. — № 2. — С. 130-136. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Метафори у дискурсі Віктора Ющенка
за авторством: Демішева, І.
Опубліковано: (2008) -
Цензура як прояв недемократичності державної політики України у сфері засобів масової інформації
за авторством: Гаврада, І.
Опубліковано: (2006) -
Парламентаризм як об’єкт електоральної комунікації
за авторством: Ганжуров, Ю.
Опубліковано: (2004) -
Політична комунікація: проблеми структуризації
за авторством: Ганжуров, Ю.
Опубліковано: (2004) -
Чутки – активний засіб модифікації суспільної свідомості
за авторством: Лисенко, В.
Опубліковано: (2004)