2025-02-23T13:24:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-122477%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:24:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-122477%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:24:23-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T13:24:23-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Наука ХХІ століття: нові виміри, проблеми, відповідальність науковця (круглий стіл "Наука як покликання і професія")
9 грудня 2016 р. в Центрі гуманітарної освіти НАН України відбувся круглий стіл «Наука як покликання і професія». Тему взято з назви відомої лекції Макса Вебера, яку він зробив узимку 1918 р. у Мюнхенському університеті. Нині, на початку ХХІ ст., так само культурно і соціально болючими є питання пе...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2017
|
Series: | Вісник НАН України |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/122477 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | 9 грудня 2016 р. в Центрі гуманітарної освіти НАН України відбувся круглий стіл «Наука як покликання і професія». Тему взято з назви відомої лекції Макса Вебера, яку він зробив узимку 1918 р. у Мюнхенському університеті. Нині, на початку ХХІ ст., так само культурно і соціально болючими
є питання перетворення духовного життя на своєрідне технічне виробництво, проблеми поділу праці у сфері духовної діяльності, кардинальна зміна
статусу інтелектуала і, взагалі, раціональності в суспільстві, зрештою,
доля європейської спільноти і доля цивілізації загалом. Так само гостро стоїть проблема суспільного статусу вченого. І логічно, що в цьому контексті
важливу роль відіграє постановка М. Вебером питання про сенс наукової
діяльності, смисл науки, а отже, і суть наукового розуму, питання про
співвідношення переконань і знань, практичної доцільності духовних цінностей, розуму і віри. |
---|