Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства

В статті удосконалено атрибутивну модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства на основі системного аналізу у залежності від методу пізнання дійсності та ступеню залучення споживача у процес прийняття рішень....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Дата:2008
Автор: Полякова, Я.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12272
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства / Я.А. Полякова // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 164-167. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:В статті удосконалено атрибутивну модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства на основі системного аналізу у залежності від методу пізнання дійсності та ступеню залучення споживача у процес прийняття рішень.