Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства
В статті удосконалено атрибутивну модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства на основі системного аналізу у залежності від методу пізнання дійсності та ступеню залучення споживача у процес прийняття рішень....
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Полякова, Я.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12272 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Атрибутивна модель формування інформаційних потоків товарної політики підприємства / Я.А. Полякова // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 164-167. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування методологічних основ процесу інформатизації
за авторством: Пономаренко, Н.Ш.
Опубліковано: (2008) -
Інформатизації в контексті теорії інституціонального розвитку
за авторством: Фінагіна, О.В., та інші
Опубліковано: (2008) -
Розвиток корпоративного управління в умовах активізації інформаційного суспільства в Україні
за авторством: Зайцева, К.В., та інші
Опубліковано: (2008) -
Аналіз досвіду закордонних офісів трансферу технологій для формування в наукових установах України ефективної системи трансферу технологій
за авторством: Мельник-Мельников, П.Г., та інші
Опубліковано: (2019) -
Медицина, машинобудування, приладобудування
Опубліковано: (2009)