Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг

Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Гохберг, А.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-12286
record_format dspace
spelling irk-123456789-122862010-10-04T12:03:20Z Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг Гохберг, А.Ю. Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу. Представлены основные составляющие механизма влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг. Представленный механизм позволяет усовершенствовать стратегию развития рекламного бизнеса. 2008 Article Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. 1814-8913 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286 330.341.1 ru Інститут економіко-правових досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
spellingShingle Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
Гохберг, А.Ю.
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
description Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу.
format Article
author Гохберг, А.Ю.
author_facet Гохберг, А.Ю.
author_sort Гохберг, А.Ю.
title Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
title_short Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
title_full Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
title_fullStr Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
title_full_unstemmed Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
title_sort механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України
publishDate 2008
topic_facet Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286
citation_txt Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.
work_keys_str_mv AT gohbergaû mehanizmvliâniâkulʹturnojsredynaformirovanierynkareklamnyhuslug
first_indexed 2023-10-18T16:48:48Z
last_indexed 2023-10-18T16:48:48Z
_version_ 1796139945712156672