Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу....
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-12286 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-122862010-10-04T12:03:20Z Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг Гохберг, А.Ю. Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу. Представлены основные составляющие механизма влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг. Представленный механизм позволяет усовершенствовать стратегию развития рекламного бизнеса. 2008 Article Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. 1814-8913 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286 330.341.1 ru Інститут економіко-правових досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг |
spellingShingle |
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг Гохберг, А.Ю. Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
description |
Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу. |
format |
Article |
author |
Гохберг, А.Ю. |
author_facet |
Гохберг, А.Ю. |
author_sort |
Гохберг, А.Ю. |
title |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
title_short |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
title_full |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
title_fullStr |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
title_full_unstemmed |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
title_sort |
механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг |
publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286 |
citation_txt |
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
work_keys_str_mv |
AT gohbergaû mehanizmvliâniâkulʹturnojsredynaformirovanierynkareklamnyhuslug |
first_indexed |
2023-10-18T16:48:48Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:48:48Z |
_version_ |
1796139945712156672 |