Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
Запропоновано основні складові механізму впливу культурного середовища на формування ринку рекламних послуг. Запропонований механізм дозволяє удосконалити стратегію розвитку рекламного бізнесу....
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Гохберг, А.Ю. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12286 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг / А.Ю. Гохберг // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 252-257. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Моделирование процессов оценки привлекательности промышленной территории для развития въездного и внутреннего туризма
за авторством: Данильчук, В.Ф.
Опубліковано: (2008) -
Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
за авторством: Мельникович, О.М.
Опубліковано: (2008) -
Кадровий потенціал в системі складових економічного потенціалу підприємства
за авторством: Світлична, В.Л., та інші
Опубліковано: (2013) -
Проблеми енергозбереження та енергоефективності діяльності електроенергетичних підприємств
за авторством: Ажнакін, С.Г.
Опубліковано: (2013) -
Виробництво біоетанолу як шлях до відродження спиртової та цукрової галузей
за авторством: Антонюк, П.О., та інші
Опубліковано: (2013)