Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства

В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Мельникович, О.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-12287
record_format dspace
spelling irk-123456789-122872010-10-04T12:03:22Z Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства Мельникович, О.М. Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію. В статье рассматриваются основные проблемы, которые существуют в подготовке рекламодателем брифа как технического задания для рекламного агентства. Предложены оптимальная структура и содержание брифа, что позволит агентству разработать эффективную рекламную или маркетинговую коммуникационную кампанию. 2008 Article Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1814-8913 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287 659.1(477) uk Інститут економіко-правових досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
spellingShingle Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
Мельникович, О.М.
Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
description В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію.
format Article
author Мельникович, О.М.
author_facet Мельникович, О.М.
author_sort Мельникович, О.М.
title Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
title_short Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
title_full Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
title_fullStr Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
title_full_unstemmed Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
title_sort методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України
publishDate 2008
topic_facet Становлення та розвиток на регіональному рівні індустрії послуг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287
citation_txt Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT melʹnikovičom metodičnípídhodidopídgotovkibrifudlâreklamnogoagentstva
first_indexed 2023-10-18T16:48:48Z
last_indexed 2023-10-18T16:48:48Z
_version_ 1796139945818062848