Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства
В статті розглядаються основні проблеми, що існують у підготовці рекламодавцем брифу як технічного завдання для рекламного агентства. Запропоновані оптимальна структура та зміст брифу, що дозволить агентству розробити ефективну рекламну або маркетингову комунікаційну кампанію....
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | Мельникович, О.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12287 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методичні підходи до підготовки брифу для рекламного агентства / О.М. Мельникович // Прометей. — 2008. — Вип. 3(27). — С. 257-260. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Моделирование процессов оценки привлекательности промышленной территории для развития въездного и внутреннего туризма
за авторством: Данильчук, В.Ф.
Опубліковано: (2008) -
Механизм влияния культурной среды на формирование рынка рекламных услуг
за авторством: Гохберг, А.Ю.
Опубліковано: (2008) -
Виробництво біоетанолу як шлях до відродження спиртової та цукрової галузей
за авторством: Антонюк, П.О., та інші
Опубліковано: (2013) -
До теорії еластичності товарних ринків у контексті їх зовнішнього регулювання
за авторством: Лисюк, В.М.
Опубліковано: (2013) -
Кадровий потенціал в системі складових економічного потенціалу підприємства
за авторством: Світлична, В.Л., та інші
Опубліковано: (2013)