«Навколо-дзвонні звуки ...» (Звукоповтори в поезії П. Тичини)
Стаття присвячена розглядові ідіостилю Павла Тичини. Приділено увагу аналізові фоностилістичної організації поетичних творів митця. Схарактеризовано художньо-виражальні можливості звукових одиниць, зокрема з’ясовано емоційно-експресивне та смислове навантаження звукоповторів (асонансів, алітерац...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української мови НАН України
2016
|
Назва видання: | Культура слова |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/122939 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | «Навколо-дзвонні звуки ...» (Звукоповтори в поезії П. Тичини) / Т. Беценко // Культура слова. — 2016. — Вип. 84. — С. 56-65. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Стаття присвячена розглядові ідіостилю Павла Тичини.
Приділено увагу аналізові фоностилістичної організації поетичних
творів митця. Схарактеризовано художньо-виражальні можливості
звукових одиниць, зокрема з’ясовано емоційно-експресивне та
смислове навантаження звукоповторів (асонансів, алітерацій) у
текстах поезій, описано асоціативно-символічні зв’язки фонічних
елементів. Осмислено функції фонічних мікроодиниць, звукових слів
у створенні стилістичної тональності тексту, в реалізації задуму
автора. Звернено увагу на використання стильового прийому звукової
гри, характерного для творчої манери майстра слова. Обґрунтовано
синкретизований характер художньо-виражальних засобів усіх
рівнів мови в ідіостилі Павла Тичини. |
---|