Аналіз інноваційних напрямів у педагогіці з огляду на публікаційну активність українських науковців
Виконано наукометричний аналіз наукових праць із педагогіки в реферативних базах даних «Україніка наукова», Web of Science, Google Scholar, Scopus. Для визначення інноваційних напрямів використано кількісний аналіз, аналіз цитування та коцитування, дослідження мереж співавторів, визначення researc...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2016
|
Назва видання: | Наука України у світовому інформаційному просторі |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123033 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз інноваційних напрямів у педагогіці з огляду на публікаційну активність українських науковців / І.В. Балагура, В.Б. Андрущенко // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 13. — К.: Академперіодика, 2016. — С. 95-102. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Виконано наукометричний аналіз наукових праць із педагогіки в реферативних базах даних «Україніка наукова», Web of Science, Google Scholar,
Scopus. Для визначення інноваційних напрямів використано кількісний
аналіз, аналіз цитування та коцитування, дослідження мереж співавторів, визначення research fronts. З’ясовано, що провідні наукові колективи
в Україні присвячують свої роботи філософії педагогіки, розвитку особистості, теорії освіти, дистанційному навчанню, управлінню підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Серед світових тенденцій переважають
програмне та апаратне забезпечення навчальних класів, а також основні закономірності спілкування та взаємодії учнів у соціальних мережах, що можуть забезпечити зацікавлення учнів у навчальному процесі. |
---|