Можливості маркетингу та логістики в сталому розвитку регіонів України
Розглянуто сталий розвиток регіонів України з урахуванням конкурентних переваг раціонального використання ресурсів, концепції бажаного суспільного розвитку в його взаємодії з довкіллям. Конкурентоспроможним перевагам в сталому розвитку регіонів сприяють маркетинг і логістика. Маркетинг і логістика н...
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Гриценко, С.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2017
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123064 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Можливості маркетингу та логістики в сталому розвитку регіонів України / С.І. Гриценко // Вісник економічної науки України. — 2017. — № 1 (32). — С. 36–39. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Стан, проблеми та тенденції розвитку транспортної логістики в Україні
за авторством: Трифонова, О.В., та інші
Опубліковано: (2019) -
Проблеми транспортної логістики вантажних перевезень в Україні
за авторством: Бойченко, М.В.
Опубліковано: (2018) -
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
за авторством: Мальчик, М.В., та інші
Опубліковано: (2015) -
Передумови знаннєвого розвитку регіонів України
за авторством: Подлужна, Н.О.
Опубліковано: (2018) -
Стратегічні сценарії структурного розвитку промислових регіонів України
за авторством: Ляшенко, В.І., та інші
Опубліковано: (2016)