Формування системи контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства зі споживачами вугільної продукції

Метою статті є розробка пропозицій щодо формування системи контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з різними категоріями споживачів вугільної продукції, виходячи із специфіки організації процесів збутової діяльності. У результаті дослідження проаналізовано особливості організації конт...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2017
Автор: Трушкіна, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2017
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123078
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування системи контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства зі споживачами вугільної продукції / Н.В. Трушкіна // Вісник економічної науки України. — 2017. — № 1 (32). — С. 103–109. — Бібліогр.: 27 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Метою статті є розробка пропозицій щодо формування системи контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з різними категоріями споживачів вугільної продукції, виходячи із специфіки організації процесів збутової діяльності. У результаті дослідження проаналізовано особливості організації контрактної діяльності з різними категоріями споживачів вугільної продукції. Сформовано систему контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з урахуванням специфіки обслуго- вування велико-, середньо- та дрібнооптових споживачів. Розроблено пропозиції щодо уточнення та доповнення змісту контракту на поставку вугільної продукції. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є розробка моделі контрактних взаємовідносин у системі управління збутовою діяльністю вугледобувного підприємства.