До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації
У сучасному світі, який стрімко прямує шляхом глобалізації, здатність підприємства швидко адаптуватися до глобальної конкуренції стає найважливішою умовою його успішного і сталого розвитку. У статті визначається поняття „конкурентоспроможність” в умовах глобалізації та розглядаються ключові положенн...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Резнікова, О.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123303 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | До визначення поняття „конкурентоспроможність підприємства” в умовах глобалізації / О.С. Резнікова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 123–128. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
за авторством: Юдін, М.А.
Опубліковано: (2011) -
Вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на конкурентоспроможність підприємств легкої промисловості
за авторством: Зайцева, Л.О.
Опубліковано: (2013) -
Теоретичні підходи до визначення поняття «цифрова логістика»
за авторством: Шкригун, Ю.О.
Опубліковано: (2021) -
Формування товарної політики автомобілебудівного підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
за авторством: Козицька, Г.В.
Опубліковано: (2011) -
Стратегічні вектори розвитку транспортних підприємств в умовах глобалізації
за авторством: Ладиженський, Е.Д., та інші
Опубліковано: (2023)