Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства

Статтю присвячено визначенню ролі маркетингових інформаційних систем (МІС) при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну „маркетингова інформаційна система”. Проаналізовано перешкоди при впроваджені МІС на підприємстві. Охарактеризовано н...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Наумова, О.Е.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123304
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О.Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 129–134. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-123304
record_format dspace
spelling irk-123456789-1233042017-09-02T03:04:28Z Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства Наумова, О.Е. Маркетинг Статтю присвячено визначенню ролі маркетингових інформаційних систем (МІС) при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну „маркетингова інформаційна система”. Проаналізовано перешкоди при впроваджені МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначені переваги від впровадження МІС на підприємстві. Статья посвящена определению роли маркетинговых информационных систем (МИС) при обеспечении эффективного управления маркетингом предприятия. Предложено уточненное определение термина „маркетинговая информационная система”. Проанализированы барьеры при внедрении МИС на предприятии. Охарактеризованы направления применения МИС для выполнения маркетинговых функций и определены преимущества внедрения МИС на предприятии. The article is devoted to the role of marketing information systems (MIS) at providing of effective marketing management of enterprise. The specified definition of „marketing information system” is offered. The barriers to the implementation of MIS in the enterprise are analyzed. Directions of application of MIS for implementation of marketing functions are described and benefits of MIS introduction in the company are defined. 2013 Article Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О.Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 129–134. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123304 339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Наумова, О.Е.
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
Економічний вісник Донбасу
description Статтю присвячено визначенню ролі маркетингових інформаційних систем (МІС) при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну „маркетингова інформаційна система”. Проаналізовано перешкоди при впроваджені МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначені переваги від впровадження МІС на підприємстві.
format Article
author Наумова, О.Е.
author_facet Наумова, О.Е.
author_sort Наумова, О.Е.
title Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
title_short Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
title_full Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
title_fullStr Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
title_full_unstemmed Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
title_sort підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2013
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123304
citation_txt Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О.Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 129–134. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT naumovaoe pídviŝennârolímarketingovihínformacíjnihsistemprizabezpečenníefektivnogoupravlínnâmarketingompídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T20:43:58Z
last_indexed 2023-10-18T20:43:58Z
_version_ 1796150956493111296