Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
Статтю присвячено визначенню ролі маркетингових інформаційних систем (МІС) при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну „маркетингова інформаційна система”. Проаналізовано перешкоди при впроваджені МІС на підприємстві. Охарактеризовано н...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123304 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О.Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 129–134. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-123304 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1233042017-09-02T03:04:28Z Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства Наумова, О.Е. Маркетинг Статтю присвячено визначенню ролі маркетингових інформаційних систем (МІС) при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну „маркетингова інформаційна система”. Проаналізовано перешкоди при впроваджені МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначені переваги від впровадження МІС на підприємстві. Статья посвящена определению роли маркетинговых информационных систем (МИС) при обеспечении эффективного управления маркетингом предприятия. Предложено уточненное определение термина „маркетинговая информационная система”. Проанализированы барьеры при внедрении МИС на предприятии. Охарактеризованы направления применения МИС для выполнения маркетинговых функций и определены преимущества внедрения МИС на предприятии. The article is devoted to the role of marketing information systems (MIS) at providing of effective marketing management of enterprise. The specified definition of „marketing information system” is offered. The barriers to the implementation of MIS in the enterprise are analyzed. Directions of application of MIS for implementation of marketing functions are described and benefits of MIS introduction in the company are defined. 2013 Article Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О.Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 129–134. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123304 339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Наумова, О.Е. Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства Економічний вісник Донбасу |
description |
Статтю присвячено визначенню ролі маркетингових інформаційних систем (МІС) при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну „маркетингова інформаційна система”. Проаналізовано перешкоди при впроваджені МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначені переваги від впровадження МІС на підприємстві. |
format |
Article |
author |
Наумова, О.Е. |
author_facet |
Наумова, О.Е. |
author_sort |
Наумова, О.Е. |
title |
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства |
title_short |
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства |
title_full |
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства |
title_fullStr |
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства |
title_full_unstemmed |
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства |
title_sort |
підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123304 |
citation_txt |
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О.Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 129–134. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT naumovaoe pídviŝennârolímarketingovihínformacíjnihsistemprizabezpečenníefektivnogoupravlínnâmarketingompídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T20:43:58Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:43:58Z |
_version_ |
1796150956493111296 |