Удосконалення формування і реалізації цінової політики банку
В статті обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення розробки й виконання маркетингової цінової політики сучасного українського комерційного банку; запропоновано удосконалити впровадження концепцій прямого маркетингу і диференційованого ціноутворення в банку, рекомендовано індикатор ефективності ціно...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2013 |
Автори: | Мальчик, М.В., Гонтаренко, Н.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123344 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Удосконалення формування і реалізації цінової політики банку / М.В. Мальчик, Н.А. Гонтаренко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 3 (33). — С. 172–179. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Удосконалення методів дохідного, витратного та порівняльного підходів при фінансовій оцінці активів комерційного банку в кризових умовах
за авторством: Артеменко, Д.М.
Опубліковано: (2016) -
Оцінка фактичних цілей Національного банку України у формуванні та реалізації грошово-кредитної політики
за авторством: Руденко, З.М.
Опубліковано: (2008) -
Методичні підходи до формування та реалізації стратегії забезпечення ефективності діяльності банку
за авторством: Галайко, Н.Р.
Опубліковано: (2008) -
Банківська процентна та облікова політика як інструмент грошово-кредитного регулювання цінової стабільності
за авторством: Сімаков, К.І., та інші
Опубліковано: (2020) -
Формування складу системи показників для оцінки впливу рентабельності банку на його вартість
за авторством: Гонтар, Д.Д.
Опубліковано: (2014)