Удосконалення формування і реалізації цінової політики банку

В статті обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення розробки й виконання маркетингової цінової політики сучасного українського комерційного банку; запропоновано удосконалити впровадження концепцій прямого маркетингу і диференційованого ціноутворення в банку, рекомендовано індикатор ефективності ціно...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2013
Автори: Мальчик, М.В., Гонтаренко, Н.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123344
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Удосконалення формування і реалізації цінової політики банку / М.В. Мальчик, Н.А. Гонтаренко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 3 (33). — С. 172–179. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси