До формування понятійного апарату теорії інновацій

У статті досліджено понятійний апарат теорії інновацій. Виокремлено властиві інноваціям ознаки, розглянуто співвідношення споріднених до інновації понять - «новації» та «нововведення». Визначено, що, незважаючи на поширеність, поняття«інновація» дотепер не має однозначного визначення. Для впорядкува...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автор: Ковчуга, Л.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2017
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123511
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:До формування понятійного апарату теорії інновацій / Л.І. Ковчуга // Економічний вісник Донбасу. — 2017. — № 2 (48). — С. 55–65. — Бібліогр.: 32 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті досліджено понятійний апарат теорії інновацій. Виокремлено властиві інноваціям ознаки, розглянуто співвідношення споріднених до інновації понять - «новації» та «нововведення». Визначено, що, незважаючи на поширеність, поняття«інновація» дотепер не має однозначного визначення. Для впорядкування термінології та формування цілісного уявлення про інновації здійснено систематизацію підходів до їх трактування. Визначено обмеженість та однобічність сприйняття інновацій з позиції перших двох і переваги третього, що дозволило обґрунтувати відмінності між інновацією та інноваційною діяльністю та надати специфічне визначення поняттю «активізація інноваційної діяльності підприємства». Розроблено науково-методичний підхід до типології інновацій, в основу якого покладено матричний принцип побудови, залежно від повноти охоплення етапів інноваційної діяльності підприємства і типів інновацій за різними класифікаційними ознаками: за ефектом впливу на ринок, розвиток галузей та умови конкуренції між підприємствами; за стратегією розвитку підприємства; за походженням; за джерелом конкурентної переваги.