Теоретико-методичні засади висвітлення ролі історичної особи на уроках з історії України у 9 класі при вивченні теми: "Російсько-французька війна 1812 р. і Україна (І. Котляревський — організатор козацьких полків у війні 1812 р.)"
Проаналізовані підходи радянських та сучасних методистів щодо висвітлення ролі історичної особи на уроках історії України у 9 класі. На прикладі вивчення постаті І. Котляревського як організатора козацького ополчення у війні 1812 р. подано найоптимальніші методичні прийоми, використання яких спри...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут історії України НАН України
2013
|
Назва видання: | Проблеми історії України ХІХ – початку ХХ ст. |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/124033 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретико-методичні засади висвітлення ролі історичної особи на уроках з історії України у 9 класі при вивченні теми: "Російсько-французька війна 1812 р. і Україна (І. Котляревський — організатор козацьких полків у війні 1812 р.)" / І.А. Коляда // Проблеми історії України ХІХ – початку ХХ ст.: Зб. наук. пр. — 2013. — Вип. 21. — С. 301-310. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Проаналізовані підходи радянських та сучасних методистів щодо висвітлення ролі історичної особи на уроках історії України у 9 класі. На прикладі
вивчення постаті І. Котляревського як організатора козацького ополчення у
війні 1812 р. подано найоптимальніші методичні прийоми, використання яких
сприятиме більш образному формуванню уявлень про цю історичну персоналію. |
---|