Уродженці Батуринської і Борзенської сотень – студенти Києво-Могилянської академії

У статті розглядається малодосліджений аспект української історії, а саме уродженці Батуринської й Борзенської сотень в житті цього знаменитого навчального закладу. Спочатку аналізуються дані з опублікованих джерел, а потім з архівних, із зібрань Інституту рукописів Національної бібліотеки ім. В....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2017
Автор: Мицик, Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України 2017
Назва видання:Сiверянський лiтопис
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125131
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Уродженці Батуринської і Борзенської сотень – студенти Києво-Могилянської академії / Ю. Мицик // Сiверянський лiтопис. — 2017. — № 4. — С. 171-174. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглядається малодосліджений аспект української історії, а саме уродженці Батуринської й Борзенської сотень в житті цього знаменитого навчального закладу. Спочатку аналізуються дані з опублікованих джерел, а потім з архівних, із зібрань Інституту рукописів Національної бібліотеки ім. В. І. Вернадського. Виявлені дуже важливі факти, які стосуються студентів, що походять з Батурина й Борзни, а також містечок і сіл їхніх сотень. Мова йде передусім про видатних діячів України (гетьманів, священнослужителів, науковців). Важливі й дані про рядових студентів, тим більше, що вони вперше встановлюються. Насамперед це ім’я й прізвище студента, батька, місце його служби (вказується конкретний храм), час навчання, перерви в ході останнього, інколи про долі студентів після здобуття освіти. Отже, Батурин, Борзна та їхні околиці спричинилися до збагачення української культури ХVІІ-ХІХ ст.