Уродженці Батуринської і Борзенської сотень – студенти Києво-Могилянської академії
У статті розглядається малодосліджений аспект української історії, а саме уродженці Батуринської й Борзенської сотень в житті цього знаменитого навчального закладу. Спочатку аналізуються дані з опублікованих джерел, а потім з архівних, із зібрань Інституту рукописів Національної бібліотеки ім. В....
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2017
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125131 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Уродженці Батуринської і Борзенської сотень – студенти Києво-Могилянської академії / Ю. Мицик // Сiверянський лiтопис. — 2017. — № 4. — С. 171-174. — Бібліогр.: 2 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглядається малодосліджений аспект української історії, а саме уродженці Батуринської й Борзенської сотень в житті цього знаменитого навчального
закладу. Спочатку аналізуються дані з опублікованих джерел, а потім з архівних, із
зібрань Інституту рукописів Національної бібліотеки ім. В. І. Вернадського. Виявлені
дуже важливі факти, які стосуються студентів, що походять з Батурина й Борзни,
а також містечок і сіл їхніх сотень. Мова йде передусім про видатних діячів України
(гетьманів, священнослужителів, науковців). Важливі й дані про рядових студентів, тим більше, що вони вперше встановлюються. Насамперед це ім’я й прізвище
студента, батька, місце його служби (вказується конкретний храм), час навчання,
перерви в ході останнього, інколи про долі студентів після здобуття освіти. Отже,
Батурин, Борзна та їхні околиці спричинилися до збагачення української культури ХVІІ-ХІХ ст. |
---|