Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць

Розглянуто вимоги до тягового складу залізниць. Проаналізовано сучасні тенденції до підвищення довговічності та зносостійкості локомотивних бандажів за рахунок одночасного забезпечення виробам високих рівнів твердості поверхні кочення (≥320 НВ) та ударної в’язкості їх серцевини (≥20 Дж/см²). Аналіз...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автор: Узлов, К.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Українське матеріалознавче товариство 2015
Назва видання:Вісник Українського матеріалознавчого товариства
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125448
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць / К.І. Узлов // Вісник Українського матеріалознавчого товариства. — 2015. — № 1(8). — С. 113-120. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Розглянуто вимоги до тягового складу залізниць. Проаналізовано сучасні тенденції до підвищення довговічності та зносостійкості локомотивних бандажів за рахунок одночасного забезпечення виробам високих рівнів твердості поверхні кочення (≥320 НВ) та ударної в’язкості їх серцевини (≥20 Дж/см²). Аналіз закордонних стандартів продемонстрував обмежені можливості згаданих нормативних вимог щодо одночасного забезпечення твердості, міцності, пластичності та в’язкості, оскільки підвищення твердості здійснюється за рахунок підвищення вмісту вуглецю, яке негативно впливає на показники пластичності та ударної в’язкості. Прогресивними заходами з розв’язання проблеми є вітчизняні технологічні рішення щодо використання оптимально-мікролегованих сталей з ефективним термозміцненням.