2025-02-23T15:17:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-125448%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:17:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-125448%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:17:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T15:17:12-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць

Розглянуто вимоги до тягового складу залізниць. Проаналізовано сучасні тенденції до підвищення довговічності та зносостійкості локомотивних бандажів за рахунок одночасного забезпечення виробам високих рівнів твердості поверхні кочення (≥320 НВ) та ударної в’язкості їх серцевини (≥20 Дж/см²). Аналіз...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Узлов, К.І.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Українське матеріалознавче товариство 2015
Series:Вісник Українського матеріалознавчого товариства
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125448
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-125448
record_format dspace
spelling irk-123456789-1254482017-10-28T03:03:54Z Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць Узлов, К.І. Результати наукових досліджень Розглянуто вимоги до тягового складу залізниць. Проаналізовано сучасні тенденції до підвищення довговічності та зносостійкості локомотивних бандажів за рахунок одночасного забезпечення виробам високих рівнів твердості поверхні кочення (≥320 НВ) та ударної в’язкості їх серцевини (≥20 Дж/см²). Аналіз закордонних стандартів продемонстрував обмежені можливості згаданих нормативних вимог щодо одночасного забезпечення твердості, міцності, пластичності та в’язкості, оскільки підвищення твердості здійснюється за рахунок підвищення вмісту вуглецю, яке негативно впливає на показники пластичності та ударної в’язкості. Прогресивними заходами з розв’язання проблеми є вітчизняні технологічні рішення щодо використання оптимально-мікролегованих сталей з ефективним термозміцненням. Рассмотрены требования к тяговому составу железных дорог. Проанализированы современные тенденции повышения долговечности и износостойкости локомотивных бандажей за счет одновременного обеспечения изделиям высоких уровней твердости поверхности катания (≥320 НВ) и ударной вязкости их сердцевины (≥20 Дж/см²). Анализ зарубежных стандартов продемонстрировал ограниченные возможности упомянутых нормативных требований, касающихся одновременного обеспечения твердости, прочности, пластичности и вязкости, так как повышение твердости осуществляется за счет увеличения содержания углерода, которое отрицательно влияет на показатели пластичности и ударной вязкости. Прогрессивными методами решения проблемы являются отечественные технологические мероприятия относительно использования оптимально-микролегированных сталей с эффективным термоупрочнением. The requirements for traction railway composition have been reviewed. The modern trend to increasing a durability and wear resistance of locomotive tyres for account of simultaneous providing products by high hardness roll surface (≥320 HB) and impact toughness of their core (≥20 J/cm²) have been analysed. Analysis of foreign standards have been demonstrated the limitations of these regulatory requirements to simultaneous providing the hardness, strength, ductility and toughness because of increasing the carbon content that in turn influences negatively on plasticity and impact toughness. Progressive methods for solving problems are domestic technological activities of using microalloyed forging steels with optimally efficient thermal hardening. 2015 Article Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць / К.І. Узлов // Вісник Українського матеріалознавчого товариства. — 2015. — № 1(8). — С. 113-120. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. 2310-9688 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125448 629.4.027.4:346.57 uk Вісник Українського матеріалознавчого товариства Українське матеріалознавче товариство
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Результати наукових досліджень
Результати наукових досліджень
spellingShingle Результати наукових досліджень
Результати наукових досліджень
Узлов, К.І.
Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць
Вісник Українського матеріалознавчого товариства
description Розглянуто вимоги до тягового складу залізниць. Проаналізовано сучасні тенденції до підвищення довговічності та зносостійкості локомотивних бандажів за рахунок одночасного забезпечення виробам високих рівнів твердості поверхні кочення (≥320 НВ) та ударної в’язкості їх серцевини (≥20 Дж/см²). Аналіз закордонних стандартів продемонстрував обмежені можливості згаданих нормативних вимог щодо одночасного забезпечення твердості, міцності, пластичності та в’язкості, оскільки підвищення твердості здійснюється за рахунок підвищення вмісту вуглецю, яке негативно впливає на показники пластичності та ударної в’язкості. Прогресивними заходами з розв’язання проблеми є вітчизняні технологічні рішення щодо використання оптимально-мікролегованих сталей з ефективним термозміцненням.
format Article
author Узлов, К.І.
author_facet Узлов, К.І.
author_sort Узлов, К.І.
title Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць
title_short Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць
title_full Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць
title_fullStr Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць
title_full_unstemmed Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць
title_sort аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць
publisher Українське матеріалознавче товариство
publishDate 2015
topic_facet Результати наукових досліджень
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/125448
citation_txt Аналіз вимог нормативної документації щодо локомотивних бандажів тягового складу залізниць / К.І. Узлов // Вісник Українського матеріалознавчого товариства. — 2015. — № 1(8). — С. 113-120. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
series Вісник Українського матеріалознавчого товариства
work_keys_str_mv AT uzlovkí analízvimognormativnoídokumentacííŝodolokomotivnihbandažívtâgovogoskladuzalíznicʹ
first_indexed 2023-10-18T20:48:40Z
last_indexed 2023-10-18T20:48:40Z
_version_ 1796151168423952384