Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру

Застосовано некласичний метод для прогнозування навантаження контактного центру та методи (Erlang C, імітаційний метод) для обрахунку необхідної кількості операторів. В роботі поставлено і розв’язано задачу: спрогнозувати кількість вхідних звернень до контакт-центру на визначений місяць та обчислити...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автори: Черніченко, К.О., Капканець, А.М., Панченко, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут програмних систем НАН України 2016
Назва видання:Проблеми програмування
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/126410
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру / К.О. Черніченко, А.М. Капканець, Т.В. Панченко // Проблеми програмування. — 2016. — № 2-3. — С. 227-236 . — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-126410
record_format dspace
spelling irk-123456789-1264102017-11-24T03:03:01Z Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру Черніченко, К.О. Капканець, А.М. Панченко, Т.В. Прикладне програмне забезпечення Застосовано некласичний метод для прогнозування навантаження контактного центру та методи (Erlang C, імітаційний метод) для обрахунку необхідної кількості операторів. В роботі поставлено і розв’язано задачу: спрогнозувати кількість вхідних звернень до контакт-центру на визначений місяць та обчислити потрібну кількість операторів, якої буде достатньо для обслуговування усіх прогнозованих вхідних звернень із заданим рівнем обслуговування. Зроблено висновки щодо якості та точності прогнозу побудованої моделі. Применен неклассический метод для прогнозирования нагрузки контактного центра и методы (Erlang C, имитационный метод), для расчета необходимого количества операторов. В работе поставлена и решена задача: спрогнозировать количество входящих обращений в контакт-центр на определенный месяц и рассчитать количество операторов, которого будет достаточно для обслуживания всех прогнозируемых входящих обращений с заданным уровнем обслуживания. Сделаны выводы относительно качества и точности прогноза данной модели. A non-classical method for contact center load forecasting as well as methods (Erlang C, imitation modelling) to count the necessary amount of operators have been applied. The task to predict the volume of contact center incoming calls for a certain month and also to calculate the necessary number of operators have been set and solved. Conclusions about the model’s forecast quality and precision have been presented. 2016 Article Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру / К.О. Черніченко, А.М. Капканець, Т.В. Панченко // Проблеми програмування. — 2016. — № 2-3. — С. 227-236 . — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1727-4907 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/126410 004.6, 681.3 uk Проблеми програмування Інститут програмних систем НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Прикладне програмне забезпечення
Прикладне програмне забезпечення
spellingShingle Прикладне програмне забезпечення
Прикладне програмне забезпечення
Черніченко, К.О.
Капканець, А.М.
Панченко, Т.В.
Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру
Проблеми програмування
description Застосовано некласичний метод для прогнозування навантаження контактного центру та методи (Erlang C, імітаційний метод) для обрахунку необхідної кількості операторів. В роботі поставлено і розв’язано задачу: спрогнозувати кількість вхідних звернень до контакт-центру на визначений місяць та обчислити потрібну кількість операторів, якої буде достатньо для обслуговування усіх прогнозованих вхідних звернень із заданим рівнем обслуговування. Зроблено висновки щодо якості та точності прогнозу побудованої моделі.
format Article
author Черніченко, К.О.
Капканець, А.М.
Панченко, Т.В.
author_facet Черніченко, К.О.
Капканець, А.М.
Панченко, Т.В.
author_sort Черніченко, К.О.
title Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру
title_short Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру
title_full Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру
title_fullStr Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру
title_full_unstemmed Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру
title_sort прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру
publisher Інститут програмних систем НАН України
publishDate 2016
topic_facet Прикладне програмне забезпечення
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/126410
citation_txt Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру / К.О. Черніченко, А.М. Капканець, Т.В. Панченко // Проблеми програмування. — 2016. — № 2-3. — С. 227-236 . — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Проблеми програмування
work_keys_str_mv AT černíčenkoko prognozuvannânavantažennâtaplanuvannârozkladurobotioperatorívkontaktnogocentru
AT kapkanecʹam prognozuvannânavantažennâtaplanuvannârozkladurobotioperatorívkontaktnogocentru
AT pančenkotv prognozuvannânavantažennâtaplanuvannârozkladurobotioperatorívkontaktnogocentru
first_indexed 2023-10-18T20:50:45Z
last_indexed 2023-10-18T20:50:45Z
_version_ 1796151258777649152