Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру

Застосовано некласичний метод для прогнозування навантаження контактного центру та методи (Erlang C, імітаційний метод) для обрахунку необхідної кількості операторів. В роботі поставлено і розв’язано задачу: спрогнозувати кількість вхідних звернень до контакт-центру на визначений місяць та обчислити...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автори: Черніченко, К.О., Капканець, А.М., Панченко, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут програмних систем НАН України 2016
Назва видання:Проблеми програмування
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/126410
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Прогнозування навантаження та планування розкладу роботи операторів контактного центру / К.О. Черніченко, А.М. Капканець, Т.В. Панченко // Проблеми програмування. — 2016. — № 2-3. — С. 227-236 . — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси