Історія впровадження методики використання інформаційних ресурсів у практику навчання історії у вітчизняних школах на рубежі ХІХ–ХХ ст.
У статті розглядається питання впровадження на рубежі ХІХ–ХХ ст. методики використання інформаційних ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Автор аналізує погляди тогочасних методистів та дидактистів стосовно впровадження реального та реферативного методів навчання, використа...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК
2014
|
Назва видання: | Сіверщина в історії України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127318 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Історія впровадження методики використання інформаційних ресурсів у практику навчання історії у вітчизняних школах на рубежі ХІХ–ХХ ст. / А.П. Гриценко // Сіверщина в історії України: Зб. наук. пр. — К.: Глухів, 2014. — Вип. 7. — С. 249-252. — Бібліогр.: 30 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглядається питання впровадження на
рубежі ХІХ–ХХ ст. методики використання інформаційних
ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Автор
аналізує погляди тогочасних методистів та дидактистів
стосовно впровадження реального та реферативного
методів навчання, використання хрестоматій, які давали
можливість активізувати діяльність учнів з формування умінь
використовувати інформаційні ресурси. |
---|