Історія впровадження методики використання інформаційних ресурсів у практику навчання історії у вітчизняних школах на рубежі ХІХ–ХХ ст.

У статті розглядається питання впровадження на рубежі ХІХ–ХХ ст. методики використання інформаційних ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Автор аналізує погляди тогочасних методистів та дидактистів стосовно впровадження реального та реферативного методів навчання, використа...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Гриценко, А.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК 2014
Назва видання:Сіверщина в історії України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127318
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Історія впровадження методики використання інформаційних ресурсів у практику навчання історії у вітчизняних школах на рубежі ХІХ–ХХ ст. / А.П. Гриценко // Сіверщина в історії України: Зб. наук. пр. — К.: Глухів, 2014. — Вип. 7. — С. 249-252. — Бібліогр.: 30 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглядається питання впровадження на рубежі ХІХ–ХХ ст. методики використання інформаційних ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Автор аналізує погляди тогочасних методистів та дидактистів стосовно впровадження реального та реферативного методів навчання, використання хрестоматій, які давали можливість активізувати діяльність учнів з формування умінь використовувати інформаційні ресурси.