Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату

Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2016
Автор: Жуков, С.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127400
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / С.А. Жуков // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 149–155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-127400
record_format dspace
spelling irk-123456789-1274002017-12-21T03:02:42Z Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату Жуков, С.А. Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено послідовність дій при розрахунку ефективності маркетингової діяльності на підприємстві, що становила основу моделі у вигляді блок-схеми, завдяки якій можна розрахувати ефективність маркетингової діяльності для підприємств, що здійснюють різні види діяльності (виробництво, торгівля, надання послуг). Проанализированы три этапа модели определения эффективности маркетинговой деятельности на предприятии. На основе этого построена функция объема реализации продукции и получены четырехфакторная модель определения прибыли и пятифакторная модель определения эффективности маркетинговой деятельности. Выделена последовательность действий при расчете эффективности маркетинговой деятельности на предприятии, что легло в основу модели в виде блок-схемы, благодаря которой можно рассчитать эффективность маркетинговой деятельности для предприятий, осуществляющих разные виды деятельности (производство, торговля, предоставление услуг). The article analyzes the three phases models determine the effectiveness of marketing activities in the enterprise. Based on this feature built volume of sales and got four factor model profit model definition and the five factor model determine the effectiveness of marketing activities. Singled out the steps in calculating the effectiveness of marketing activities in the enterprise, and this formed the basis of the model in the form of a flowchart, due to that it is possible to expect efficiency of marketing activity for enterprises that engage in the different types of activity: by a production, trade, grant of services. 2016 Article Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / С.А. Жуков // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 149–155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 2221-1187 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127400 uk Управління економікою: теорія та практика Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено послідовність дій при розрахунку ефективності маркетингової діяльності на підприємстві, що становила основу моделі у вигляді блок-схеми, завдяки якій можна розрахувати ефективність маркетингової діяльності для підприємств, що здійснюють різні види діяльності (виробництво, торгівля, надання послуг).
format Article
author Жуков, С.А.
spellingShingle Жуков, С.А.
Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
Управління економікою: теорія та практика
author_facet Жуков, С.А.
author_sort Жуков, С.А.
title Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
title_short Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
title_full Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
title_fullStr Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
title_full_unstemmed Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
title_sort ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2016
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127400
citation_txt Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / С.А. Жуков // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 149–155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Управління економікою: теорія та практика
work_keys_str_mv AT žukovsa efektivnístʹmarketingovoídíâlʹnostínapídpriêmstvíetapimodelûvannâtaposlídovnístʹmatematičnorozrahunkovogoaparatu
first_indexed 2023-10-18T20:53:00Z
last_indexed 2023-10-18T20:53:00Z
_version_ 1796151356900245504