Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату
Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2016 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2016
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127400 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / С.А. Жуков // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 149–155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-127400 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1274002017-12-21T03:02:42Z Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату Жуков, С.А. Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено послідовність дій при розрахунку ефективності маркетингової діяльності на підприємстві, що становила основу моделі у вигляді блок-схеми, завдяки якій можна розрахувати ефективність маркетингової діяльності для підприємств, що здійснюють різні види діяльності (виробництво, торгівля, надання послуг). Проанализированы три этапа модели определения эффективности маркетинговой деятельности на предприятии. На основе этого построена функция объема реализации продукции и получены четырехфакторная модель определения прибыли и пятифакторная модель определения эффективности маркетинговой деятельности. Выделена последовательность действий при расчете эффективности маркетинговой деятельности на предприятии, что легло в основу модели в виде блок-схемы, благодаря которой можно рассчитать эффективность маркетинговой деятельности для предприятий, осуществляющих разные виды деятельности (производство, торговля, предоставление услуг). The article analyzes the three phases models determine the effectiveness of marketing activities in the enterprise. Based on this feature built volume of sales and got four factor model profit model definition and the five factor model determine the effectiveness of marketing activities. Singled out the steps in calculating the effectiveness of marketing activities in the enterprise, and this formed the basis of the model in the form of a flowchart, due to that it is possible to expect efficiency of marketing activity for enterprises that engage in the different types of activity: by a production, trade, grant of services. 2016 Article Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / С.А. Жуков // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 149–155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 2221-1187 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127400 uk Управління економікою: теорія та практика Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено послідовність дій при розрахунку ефективності маркетингової діяльності на підприємстві, що становила основу моделі у вигляді блок-схеми, завдяки якій можна розрахувати ефективність маркетингової діяльності для підприємств, що здійснюють різні види діяльності (виробництво, торгівля, надання послуг). |
format |
Article |
author |
Жуков, С.А. |
spellingShingle |
Жуков, С.А. Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату Управління економікою: теорія та практика |
author_facet |
Жуков, С.А. |
author_sort |
Жуков, С.А. |
title |
Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату |
title_short |
Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату |
title_full |
Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату |
title_fullStr |
Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату |
title_full_unstemmed |
Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату |
title_sort |
ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2016 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127400 |
citation_txt |
Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / С.А. Жуков // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 149–155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Управління економікою: теорія та практика |
work_keys_str_mv |
AT žukovsa efektivnístʹmarketingovoídíâlʹnostínapídpriêmstvíetapimodelûvannâtaposlídovnístʹmatematičnorozrahunkovogoaparatu |
first_indexed |
2023-10-18T20:53:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T20:53:00Z |
_version_ |
1796151356900245504 |