Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату

Проаналізовано три етапи моделі визначення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві. На основі цього побудовано функцію обсягу реалізації продукції та одержано чотирифакторну модель визначення прибутку і п’ятифакторну модель визначення ефективності маркетингової діяльності. Виокремлено...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2016
Автор: Жуков, С.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2016
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127400
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві: етапи моделювання та послідовність математично-розрахункового апарату / С.А. Жуков // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 149–155. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine